دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st ptg
نویسندگان: Eli Pariser
سری:
ISBN (شابک) : 1594203008, 9781101515129
ناشر: Penguin Press HC, The
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 203
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Filter Bubble: What the Internet Is Hiding from You به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حباب فیلتر: آنچه اینترنت از شما پنهان می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
گزارشی چشم نواز از اینکه چگونه افزایش پنهان شخصی سازی در اینترنت اطلاعات مصرفی ما را کنترل و محدود می کند. در دسامبر 2009، گوگل شروع به سفارشی سازی نتایج جستجوی خود برای هر کاربر کرد. گوگل به جای اینکه به طور گسترده محبوب ترین نتیجه را به شما بدهد، اکنون سعی می کند پیش بینی کند که بیشتر روی چه چیزی کلیک می کنید. به گفته الی پاریسر، رئیس هیئت مدیره MoveOn.org، تغییر سیاست گوگل نشانه مهم ترین تغییری است که در سال های اخیر در وب رخ داده است - افزایش شخصی سازی. در این تحقیق پیشگامانه در مورد وب پنهان جدید، پاریسر کشف می کند که چگونه این روند رو به رشد تهدیدی برای کنترل نحوه مصرف و به اشتراک گذاری اطلاعات ما به عنوان یک جامعه است - و نشان می دهد که چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم. اگرچه این پدیده تا کنون تا حد زیادی ناشناخته مانده است، فیلترهای شخصی سازی شده وب را فراگرفته و جهان های فردی از اطلاعات را برای هر یک از ما ایجاد می کنند. فیس بوک - منبع خبری اصلی برای تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها - پیوندهایی را که معتقد است برای شما جذاب هستند در اولویت قرار می دهد به طوری که اگر لیبرال هستید، می توانید انتظار داشته باشید که فقط پیوندهای مترقی را ببینید. حتی یک سنگر رسانه ای قدیمی مانند واشنگتن پست، بالای صفحه اصلی خود را به فید خبری با پیوندهایی که دوستان فیس بوک شما به اشتراک می گذارند اختصاص می دهد. در پشت صحنه، صنعت رو به رشد شرکت های داده اطلاعات شخصی شما را برای فروش به تبلیغ کنندگان، از تمایلات سیاسی شما گرفته تا رنگی که اتاق نشیمن خود را رنگ آمیزی کرده اید و کفش های پیاده روی که به تازگی در Zappos مرور کرده اید، ردیابی می کنند. در دنیای شخصیسازیشده، ما بهطور فزایندهای فقط اخباری را تایپ میکنیم که خوشایند، آشنا، و باورهای ما را تأیید میکنند - و چون این فیلترها نامرئی هستند، نمیدانیم چه چیزی از ما پنهان شده است. علایق گذشته ما تعیین خواهد کرد که در آینده در معرض چه چیزی قرار خواهیم گرفت و فضای کمتری برای برخوردهای غیرمنتظره ای که جرقه خلاقیت، نوآوری و تبادل دموکراتیک ایده ها را ایجاد می کند، باقی می گذارد. در حالی که همه ما نگران این هستیم که اینترنت حریم خصوصی را از بین ببرد یا دامنه توجه ما را کاهش دهد، پاریسر روند مخرب تر و گسترده تر را در اینترنت آشکار می کند و نشان می دهد که چگونه می توانیم و باید مسیر را تغییر دهیم. حباب فیلتر با جزئیات واضح و دامنه قابل توجه، نشان می دهد که چگونه شخصی سازی هدف اصلی اینترنت را به عنوان یک پلت فرم باز برای گسترش ایده ها تضعیف می کند و می تواند همه ما را در دنیایی منزوی و پرانعنا قرار دهد.
An eye-opening account of how the hidden rise of personalization on the Internet is controlling-and limiting-the information we consume. In December 2009, Google began customizing its search results for each user. Instead of giving you the most broadly popular result, Google now tries to predict what you are most likely to click on. According to MoveOn.org board president Eli Pariser, Google's change in policy is symptomatic of the most significant shift to take place on the Web in recent years-the rise of personalization. In this groundbreaking investigation of the new hidden Web, Pariser uncovers how this growing trend threatens to control how we consume and share information as a society-and reveals what we can do about it. Though the phenomenon has gone largely undetected until now, personalized filters are sweeping the Web, creating individual universes of information for each of us. Facebook-the primary news source for an increasing number of Americans-prioritizes the links it believes will appeal to you so that if you are a liberal, you can expect to see only progressive links. Even an old-media bastion like The Washington Post devotes the top of its home page to a news feed with the links your Facebook friends are sharing. Behind the scenes a burgeoning industry of data companies is tracking your personal information to sell to advertisers, from your political leanings to the color you painted your living room to the hiking boots you just browsed on Zappos. In a personalized world, we will increasingly be typed and fed only news that is pleasant, familiar, and confirms our beliefs-and because these filters are invisible, we won't know what is being hidden from us. Our past interests will determine what we are exposed to in the future, leaving less room for the unexpected encounters that spark creativity, innovation, and the democratic exchange of ideas. While we all worry that the Internet is eroding privacy or shrinking our attention spans, Pariser uncovers a more pernicious and far- reaching trend on the Internet and shows how we can- and must-change course. With vivid detail and remarkable scope, The Filter Bubble reveals how personalization undermines the Internet's original purpose as an open platform for the spread of ideas and could leave us all in an isolated, echoing world.