ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Reason of Following: Christology and the Ecstatic I

دانلود کتاب دلیل پیروی از: مسیح شناسی و وجد من

The Reason of Following: Christology and the Ecstatic I

مشخصات کتاب

The Reason of Following: Christology and the Ecstatic I

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Religion and Postmodernism 
ISBN (شابک) : 0226736598, 9780226736594 
ناشر: University of Chicago Press 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 226 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Reason of Following: Christology and the Ecstatic I به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دلیل پیروی از: مسیح شناسی و وجد من نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دلیل پیروی از: مسیح شناسی و وجد من

رابرت پی. شارلمن، محقق مشهور، در کتاب «دلیل دنبال کردن»، مسیح‌شناسی را در مسیری کاملاً جدید قرار می‌دهد و پیشنهاد می‌کند که مسیح‌شناسی خود شکلی از عقل و درک خودبودن را نشان می‌دهد. برای اولین بار، شارلمن جایگاه منطقی را برای مسیح شناسی در الهیات فلسفی ایجاد می کند. شارلمن پدیدارشناسی مسیحی خود را ارائه می دهد، و پیوندهای بین "من هستم" خدایی را که با موسی صحبت می کرد، "من هستم" ارائه می کند. از مسیح، و «من هستم» خودشناسی خودمختار. او می پرسد، چگونه می توان خودی را که خود به خود به «دنبال من» عیسی پاسخ می دهد، با خود مستقل و روزمره مقایسه کرد؟ ماهیت \"دنبال کردن\" از طرف کسانی که به احضار کسی که اسمش \"من\" است پاسخ می دهند چیست؟ شارلمن با تعقیب این پرسش‌ها، پدیدارشناسی مسیح‌شناختی خود را توسعه می‌دهد - روایتی که در آن دنبال کردن به معنای بیان خود در عمل یا تأمل نیست، بلکه بیشتر به معنای کشف خود در شخص دیگر است. شارلمن با درک عمیقی از فرهنگ و فلسفه، تمایز قائل می‌شود. اشکال عقل دخیل در "پیروی" از آنهایی که در اخلاق، زیبایی شناسی و دیگر شیوه های تفکر فلسفی دینی هستند. خوانش‌های نافذ او از سنت‌های الهیات و فلسفی آلمانی قرن نوزدهم و بیستم مقدمه‌ای برای متفکران کمتر شناخته‌شده‌ای مانند هرمان و پیچت و همچنین نقدی عمیق از شخصیت‌های بزرگی چون دکارت، هایدگر، فیشته و کانت فراهم می‌کند. در نهایت شارلمن برنامه ای را برای ارائه سیستماتیک تر و جامع تر از آنچه دکترین مسیحی ممکن است در جهان معاصر داشته باشد، ترسیم می کند. کار او مورد توجه دانشجویان الهیات و فلسفه خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the Reason of Following noted scholar Robert P. Scharlemann takes Christology in a radically new direction, suggesting that Christology itself represents a form of reason and an understanding of selfhood. For the first time, Scharlemann establishes a logical place for Christology in philosophical theology.Scharlemann presents a christological phenomenology of the self, tracing the connections between the "I am" of the God who spoke to Moses, the "I am" of Christ, and the "I am" of autonomous self-identification. How, he asks, can the self that spontaneously responds to Jesus' "Follow me!" be compared with the everyday, autonomous self? What is the nature of "following" on the part of those who answer the summons of one whose name is "I am"? Pursuing these questions, Scharlemann develops a christological phenomenology of the self—an account in which following means not the expression of the self in action or reflection but rather self-discovery in another person.With a deep sense of both culture and philosophy, Scharlemann distinguishes the forms of reason involved in "following" from those in ethics, aesthetics, and other modes of religious philosophic thought. His penetrating readings of nineteenth- and twentieth-century German theological and philosophical traditions provide an introduction to lesser-known thinkers such as Hermann and Picht as well as a profound critique of major figures such as Descartes, Heidegger, Fichte, and Kant.Finally Scharlemann outlines a program for a more systematic and rounded presentation of what Christian doctrine might mean in the contemporary world. His work will be of interest to students of theology and philosophy alike.





نظرات کاربران