ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ramayana (Abridged)

دانلود کتاب رامایانا (خلاصه شده)

Ramayana (Abridged)

مشخصات کتاب

Ramayana (Abridged)

ویرایش: Abridged 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1420942476, 9781420942477 
ناشر: Digireads.com 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 142 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 273 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Ramayana (Abridged) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رامایانا (خلاصه شده) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رامایانا (خلاصه شده)

"رامایانا" یک حماسه باستانی سانسکریت است که از هند سرچشمه می گیرد و قدمت آن حداقل به قرن سوم قبل از میلاد می رسد. این یک متن واحد نیست، بلکه از متون بسیاری و همچنین بازخوانی شفاهی تشکیل شده است. به طور سنتی، آن را به حکیم هندو، والمیکی نسبت می دهند. با این حال، اعتقاد بر این است که این اثر، همانطور که اکنون شناخته می‌شود، دارای درج‌های زیادی با تاریخ بسیار متأخرتر از اثر اصلی است. این بخش مهمی از قانون هندو را تشکیل می دهد که منعکس کننده اعتقادات مذهبی، سیاسی، اجتماعی و آموزه های اخلاقی منشأ هندو است. داستان "رامایانا" ترکیبی از عاشقانه، فانتزی، جادو و ماجراجویی است که زندگی راما را بازگو می کند - هفتمین تجسم خدای هندو ویشنو، برادرش لاکشمانا - همسرش سیتا، دشمن راوانا، انبوهی از شیاطین، و ارتشی از میمون های وفادار به راما به رهبری هانومان. این شامل آموزه های مربیان هندو باستان است و آنها را در تمثیل روایی ارائه می دهد و اصول وجود انسان و مفهوم دارما را بررسی می کند. در این مجلد نسخه‌ای است که توسط رومش دات خلاصه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The "Ramayana" is an ancient Sanskrit epic originating in India and dating from at least the third century BC. It is not a single text, but instead is comprised of many texts, as well as oral renditions. Traditionally, it is ascribed to the Hindu sage, Valmiki. However, the work as it is now known is believed to have many insertions of a much later date than the original work. It forms an important part of the Hindu canon reflecting religious, political, social beliefs, and moral doctrines of Hindu origin. The "Ramayana" story combines romance, fantasy, magic and adventure as it recounts the life of Rama-the seventh incarnation of the Hindu god Vishnu, his brother Lakshmana-his wife Sita, the enemy Ravana, a host of demons, and an army of monkeys loyal to Rama led by Hanuman. It contains the teachings of ancient Hindu mentors and presents them in narrative allegory, exploring the tenets of human existence and the concept of dharma. Presented here in this volume is an edition abridged by Romesh Dutt.





نظرات کاربران