ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How To Contact The Space People (Book & SI Disk)

دانلود کتاب نحوه تماس با افراد فضایی (کتاب و دیسک SI)

How To Contact The Space People (Book & SI Disk)

مشخصات کتاب

How To Contact The Space People (Book & SI Disk)

ویرایش: Enlarged 2nd 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1606110012, 9781606110010 
ناشر: Global Communications 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 93 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 34 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب How To Contact The Space People (Book & SI Disk) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نحوه تماس با افراد فضایی (کتاب و دیسک SI) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نحوه تماس با افراد فضایی (کتاب و دیسک SI)

ارتباط از راه دور با ETS اکنون با TED OWENS 'SI DISC' امکان پذیر است آیا هوش نعلبکی آب و هوای ما را کنترل می کند؟ تمدن های ما؟ زندگی ما با علم پیشرفته باور نکردنی آنها؟ آیا واقعاً یک مرد برای \"ارسال\" هشدارها و پیش بینی های آنها انتخاب شده است؟ آیا ما در میان خود یک "سخنگوی بشقاب پرنده ها" داریم؟ یکی از محققان که خود را به سادگی "جین" می نامد و معتقد است یوفوها غیربعدی هستند، می گوید: "بسیاری از افرادی که تد اوونز را بررسی کردند، شهادت دادند که او می توانست پیش بینی و کنترل کند. رعد و برق، طوفان، گردباد، زلزله و آتشفشان او ادعا کرد که در تماس تله پاتی با موجودات بعدی است که او آن را هوش های فضایی می نامد که از اوایل کودکی به او آموزش داده بودند تا با آنها ارتباط برقرار کند و اثرات روانی در مقیاس بزرگ ایجاد کند... تد اوونز می تواند بزرگترین یافته فراروانشناسی تاریخ باشد. او حدود 200 "معجزه" را در ارتباط با SI انجام داد ... و خود را "سفیر زمینی هوش یوفوها" می دانست و خود را با موسی مقایسه کرد که به گفته او او نیز کار کرده است. با SI.\" برخی از مردم اوونز را هذیانی می‌دانستند، در حالی که برخی دیگر بر این باور بودند که واقعاً اتفاقی معنادار و دراماتیک برای او رخ داده است که باعث شده این رویدادهای تله‌کینتیک در اطراف او با چنین نظمی رخ دهد. برای خودت تصمیم بگیر!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

TELEPATHIC COMMUNICATION WITH ETS NOW POSSIBLE WITH TED OWENS 'SI DISC' Do the saucer intelligence control our weather? Our civilizations? Our very lives with their incredible advanced science? Has one man really been selected to "relay" their warnings and predictions? Do we have in our midst a "spokesman for the UFOs?" One researcher who calls himself simply "Jinn" and believes the UFOs are extradimensional says: "Many people who investigated Ted Owens testified that he could predict and control lightning, hurricanes, tornadoes, earthquakes and volcanoes. He claimed he was in telepathic contact with other-dimensional beings he called Space Intelligences who had trained him since early childhood to communicate with them and co-create tremendous large scale psychokinetic effects...Ted Owens could be the greatest parapsychological find in history. He performed about 200 'miracles' in association with the SI's...and considered himself to be the 'Earth Ambassador of UFO intelligences,' and compared himself to Moses, whom he said also worked with the SI's." Some people thought Owens delusional, while others believed something meaningful and dramatic had actually happened to him to cause these telekinetic events to occur around him with such regularity. DECIDE FOR YOURSELF!





نظرات کاربران