دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Yoichi Ando
سری:
ISBN (شابک) : 0387983333, 9780387983332
ناشر: Springer
سال نشر: 1998
تعداد صفحات: 265
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 19 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Architectural Acoustics: Blending Sound Sources, Sound Fields, and Listeners (AIP Series in Modern Acoustics and Signal Processing) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آکوستیک معماری: ترکیب منابع صوتی ، زمینه های صوتی و شنوندگان (سری AIP در آکوستیک مدرن و پردازش سیگنال) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نویسنده با گذر از نظریه پایه تا مطالعات طراحی سالن های کنسرت و چند منظوره، سیستم انتخاب صندلی قابل توجهی را برای تجزیه و تحلیل سالن های جدید و موجود معرفی می کند و یک سیستم تشخیصی برای آزمایش ویژگی های فیزیکی و محاسبه ویژگی های روانی در هر صندلی پس از آن پیشنهاد می کند. یک سالن ساخته شده است. این کتاب همچنین تئوری ترجیحات ذهنی را بر اساس مدلی از سیستم شناختی شنوایی در مغز ارائه می دهد. بنابراین خوانندگان می توانند مقادیر زمانی و مکانی را که ممکن است به ترتیب با نیمکره چپ و راست مغز در گوش دادن به موسیقی و گفتار در یک اتاق مرتبط باشد، دنبال کنند. از نتایج محاسبه ترجیحات ذهنی در هر صندلی، برای مثال، معماران، نوازندگان و مهندسان آکوستیک که با طراحی و استفاده از سالنهای کنسرت و چند منظوره درگیر هستند، ممکن است بهترین مکان را برای اجرای نوع خاصی از موسیقی روی صحنه تعیین کنند. و همچنین بهترین صندلی هایی که از آن می توان گوش داد.
Proceeding from basic theory to design studies of concert and multiple purpose halls, the author introduces a remarkable seat selection system for the analysis of new and existing halls, and proposes a diagnostic system for testing the physical properties and calculating the psychological attributes at any seat after a hall is built. The book also presents a theory of subjective preferences, based on a model of the auditory cognitive system in the brain. Readers can thus follow the temporal and spatial values that may be associated with the left and right cerebral hemispheres in listening to music and speech, respectively, in a room. From the results of calculating subjective preference at each seat, for example, architects, musicians, and acoustical engineers concerned with the design and use of concert and multi-use halls may determine the best location to perform a certain type of music on the stage, as well as the best seats from which to listen.