ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Re-Emergence: Locating Conscious Properties in a Material World

دانلود کتاب ظهور مجدد: مکان یابی ویژگی های آگاهانه در دنیای مادی

Re-Emergence: Locating Conscious Properties in a Material World

مشخصات کتاب

Re-Emergence: Locating Conscious Properties in a Material World

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262015846, 9780262015844 
ناشر: The MIT Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 259 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 805 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Re-Emergence: Locating Conscious Properties in a Material World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ظهور مجدد: مکان یابی ویژگی های آگاهانه در دنیای مادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ظهور مجدد: مکان یابی ویژگی های آگاهانه در دنیای مادی

حضور حس در یک واقعیت اساساً مادی از اسرار هستی است. بسیاری از فیلسوفان ذهن استدلال می کنند که حالات و ویژگی های آگاهانه چیزی فراتر از ماده ای نیست که آنها را به وجود می آورد. جرالد ویژن با یافتن این استدلال ها کمتر از رضایت بخش، یک نظریه غیرفیزیکالیستی از ذهن ارائه می دهد. ویژن با بازنگری و دفاع از یک دکترین کلیدی از مکتب فلسفی که زمانی به طور گسترده پذیرفته شده بود، به نام ظهور گرایی شناخته می شد، پیشنهاد می کند که حالات آگاه، نوظهور هستند، اگرچه وجودشان به مبانی مادی خود وابسته است. اگرچه بسیاری از تئوری های اضطراری قبلی به طور قاطع تضعیف شده اند، ویژن استدلال می کند که گزینه های اضطراری هنوز در برخی از مسائل قابل اجرا هستند. او در کتاب «ظهور مجدد» به بررسی ویژگی‌های آگاهانه برخاسته از ماده بی‌رحم و نااندیشیده می‌پردازد و این موضوع را مطرح می‌کند که هیچ جایگزین غیرقابل ظهوری به همان اندازه قابل قبولی وجود ندارد. چشم انداز از اورژانتیسم دفاع می کند حتی در حالی که می پذیرد که ویژگی ها و حالات آگاهانه توسط امر فیزیکی تحقق می یابند یا به شدت بر آن نظارت می کنند. با این حال، او استدلال می‌کند که ویژگی‌های آگاهانه را نمی‌توان برحسب واقعیت فیزیکی که به آن وابسته است، به توضیح ماتریالیستی تقلیل داد، با آن‌ها شناسایی کرد یا به آن نوع درست توضیح داد. ویژن به جای استفاده از اورژانتیسم برای حمله به ارتدوکس فیزیکی فعلی، اورژانتیسم را کمکی به درک جنبه های آگاهانه می داند. ویژن پس از توصیف و دفاع از نسخه خود از ظهور گرایی، انواع مختلفی از فیزیکالیسم و ​​نزدیک به فیزیکالیسم را مرور می کند و متوجه می شود که نظریه ظهور او در برخورد با این پدیده ها بهتر عمل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The presence of sentience in a basically material reality is among the mysteries of existence. Many philosophers of mind argue that conscious states and properties are nothing beyond the matter that brings them about. Finding these arguments less than satisfactory, Gerald Vision offers a nonphysicalist theory of mind. Revisiting and defending a key doctrine of the once widely accepted school of philosophy known as emergentism, Vision proposes that conscious states are emergents, although they depend for their existence on their material bases. Although many previous emergentist theories have been decisively undermined, Vision argues that emergent options are still viable on some issues. In Re-Emergence he explores the question of conscious properties arising from brute, unthinking matter, making the case that there is no equally plausible non-emergent alternative. Vision defends emergentism even while conceding that conscious properties and states are realized by or strongly supervene on the physical. He argues, however, that conscious properties cannot be reduced to, identified with, or given the right kind of materialist explanation in terms of the physical reality on which they depend. Rather than use emergentism simply to assail the current physicalist orthodoxy, Vision views emergentism as a contribution to understanding conscious aspects. After describing and defending his version of emergentism, Vision reviews several varieties of physicalism and near-physicalism, finding that his emergent theory does a better job of coming to grips with these phenomena.



فهرست مطالب

Cover
......Page 1
Contents......Page 8
Preface......Page 10
I Emergentism of the Mental Described and Defended......Page 14
1 History and Background......Page 16
2 Fleshing Out the View......Page 48
3 Coincidence......Page 76
4 The Menace of Non-Physical Causation......Page 106
5 Belief, Desire, and the Physical......Page 138
Interlude......Page 154
II Orthodox Alternatives......Page 158
6 Physicalism......Page 160
7 Representationalism......Page 190
8 Non-Reductive Physicalism and Pure Token Identity......Page 216
Epilogue......Page 238
References......Page 244
Index......Page 256




نظرات کاربران