ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Winning the Profit Game: Smarter Pricing, Smarter Branding

دانلود کتاب برنده شدن در بازی سود: قیمت گذاری هوشمندانه تر، نام تجاری هوشمندتر

Winning the Profit Game: Smarter Pricing, Smarter Branding

مشخصات کتاب

Winning the Profit Game: Smarter Pricing, Smarter Branding

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0071434720, 0071458433 
ناشر: McGraw-Hill 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 337 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنده شدن در بازی سود: قیمت گذاری هوشمندانه تر، نام تجاری هوشمندتر: رشته های مالی و اقتصادی، قیمت گذاری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Winning the Profit Game: Smarter Pricing, Smarter Branding به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنده شدن در بازی سود: قیمت گذاری هوشمندانه تر، نام تجاری هوشمندتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنده شدن در بازی سود: قیمت گذاری هوشمندانه تر، نام تجاری هوشمندتر

نحوه استفاده از قیمت گذاری به عنوان یک ابزار استراتژیک برای افزایش درآمد و پیروزی در جنگ برای سود یکی از بزرگترین دام ها در جنگ برای سود، عدم درک عملی استراتژیست های شرکت از ارتباط بین درآمدهای کلی و هزینه های کلی است. در برنده شدن در بازی سود، رهبران فکری A. T. Kearney از یک رویکرد انقلابی جدید برای ایجاد پیوندهای روشن و استراتژیک بین خطوط بالا و پایین پرده برداری می کنند. بدون رساله آکادمیک خشک، برنده شدن در بازی سود، راهنمای افزایش سود، در زمان رونق و رکود، با استفاده از استراتژی‌های هوشمند برتر است که قیمت، هزینه، رفتار مشتری و حجم را بهینه می‌کند. نویسندگان به وضوح اصول اساسی مربوطه را بیان می‌کنند و همچنین شامل موارد زیر می‌شوند: استراتژی‌های اثبات‌شده برای تبدیل ارزش افزوده به درآمد و پیروزی در جنگ برای سود، چارچوب‌های تجویزی برای عملی کردن اصول و استراتژی‌ها، داستان‌های موفق متعدد بر اساس تجربیات مشتریان A. T. Kearney در سراسر جهان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How to use pricing as a strategic tool to increase revenues and win the war for profit One of the greatest pitfalls in the war for profits is corporate strategists' lack of a practical understanding of the link between overall revenues and overall costs. In Winning the Profit Game, the thought leaders at A. T. Kearney unveil a revolutionary new approach to establishing clear, strategic links between the top and bottom lines. No dry academic treatise, Winning the Profit Game is a guide to growing profits, in boom times and bust, using smart top-line strategies that optimize price, costs, customer behavior, and volumes. The authors clearly lay out the basic principles involved and also include: Proven strategies for transforming added value into revenues and winning the war for profits Prescriptive frameworks for putting the principles and strategies into action, immediately Numerous success stories based on experiences of A. T. Kearney clients worldwide





نظرات کاربران