ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Special Teaching for Special Children (Inclusive Education)

دانلود کتاب آموزش ویژه کودکان خاص (آموزش فراگیر)

Special Teaching for Special Children (Inclusive Education)

مشخصات کتاب

Special Teaching for Special Children (Inclusive Education)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335214053, 9780335226238 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 253 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Special Teaching for Special Children (Inclusive Education) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش ویژه کودکان خاص (آموزش فراگیر) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش ویژه کودکان خاص (آموزش فراگیر)

این کتاب به این سوال می پردازد و به نیازهای یادگیری ویژه دانش آموزان از جمله پیشرفت کم، مشکلات یادگیری، مشکلات زبانی، مشکلات عاطفی و رفتاری و نیازهای حسی می پردازد. برخی از گروه های نیازهای ویژه (مثلاً نارساخوانی) به شدت برای نیاز به رویکردهای تخصصی خاص استدلال کرده اند. در مقابل، بسیاری از طرفداران گنجاندن استدلال کرده اند که «آموزش خوب، آموزش خوب برای همه است» و همه کودکان از رویکردهای مشابه بهره می برند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book addresses this question, looking at pupils’ special learning needs including low attainment, learning difficulties, language difficulties, emotional and behavioural problems and sensory needs. Some special needs groups (for example dyslexia) have argued strongly for the need for particular specialist approaches. In contrast, many proponents of inclusion have argued that ‘good teaching is good teaching for all’ and that all children benefit from similar approaches.





نظرات کاربران