دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Ann Lewis. Brahm Norwich سری: ISBN (شابک) : 0335214053, 9780335226238 ناشر: سال نشر: 2004 تعداد صفحات: 253 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Special Teaching for Special Children (Inclusive Education) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش ویژه کودکان خاص (آموزش فراگیر) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به این سوال می پردازد و به نیازهای یادگیری ویژه دانش آموزان از جمله پیشرفت کم، مشکلات یادگیری، مشکلات زبانی، مشکلات عاطفی و رفتاری و نیازهای حسی می پردازد. برخی از گروه های نیازهای ویژه (مثلاً نارساخوانی) به شدت برای نیاز به رویکردهای تخصصی خاص استدلال کرده اند. در مقابل، بسیاری از طرفداران گنجاندن استدلال کرده اند که «آموزش خوب، آموزش خوب برای همه است» و همه کودکان از رویکردهای مشابه بهره می برند.
This book addresses this question, looking at pupils’ special learning needs including low attainment, learning difficulties, language difficulties, emotional and behavioural problems and sensory needs. Some special needs groups (for example dyslexia) have argued strongly for the need for particular specialist approaches. In contrast, many proponents of inclusion have argued that ‘good teaching is good teaching for all’ and that all children benefit from similar approaches.