ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Grounding Human Rights in a Pluralist World

دانلود کتاب مبانی حقوق بشر در جهان تکاملی

Grounding Human Rights in a Pluralist World

مشخصات کتاب

Grounding Human Rights in a Pluralist World

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Advancing Human Rights series 
ISBN (شابک) : 1589017331, 9781589017337 
ناشر: Georgetown University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 248 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Grounding Human Rights in a Pluralist World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی حقوق بشر در جهان تکاملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی حقوق بشر در جهان تکاملی



در سال 1948 مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلامیه جهانی حقوق بشر را تصویب کرد که در آن اعلام شد که هر انسانی، بدون "هر نوع تمایزی" دارای مجموعه ای از حقوق معتبر اخلاقی و آزادی های اساسی است که باید رعایت شود. تضمین اجتماعی از آن زمان، حقوق بشر مسلماً به مفهوم اخلاقی بین فرهنگی و ابزار ارزیابی برای سنجش عملکرد - و حتی مشروعیت - رژیم های داخلی تبدیل شده است. با این حال، سؤالاتی باقی مانده است که اعتبار جهانی و مبانی نظری آنها را به چالش می کشد.

برخی از نظریه پردازان در اصرار خود بر اینکه حقوق بشر باید از نظر دینی پایه گذاری شود، «حداکثر گرا» هستند، در حالی که یک اردوگاه مخالف تلاش می کند این حقوق را در «توجیه کند» مد مینیمالیستی بدون هیچ توسل لازم به دین، متافیزیک یا ذات گرایی. گریس کائو در پایه‌بندی حقوق بشر در یک جهان کثرت‌گرا به طور انتقادی نقاط قوت و ضعف این تفاسیر متضاد را بررسی می‌کند و در عین حال لیبرالیسم سیاسی جان رالز و رویکرد قابلیت‌ها را که توسط اقتصاددان آمارتیا سن و فیلسوف مارتا پیشنهاد شده است بررسی می‌کند. نوسبام.

با بازیابی بینش‌هایی از رویکردهای مختلف، کائو از گزارشی از حقوق بشر دفاع می‌کند که در میان شکاف مینی‌مالیستی- حداکثری قرار دارد، چیزی که حقوق بشر را به مفهومی از انسانیت مشترک ما و این مفهوم اخلاقی مرتبط می‌کند. واقع گرایی رضایت بخش ترین شرح را از تعهد ما به ارزش اخلاقی برابر همه انسان ها ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 1948 the General Assembly of the United Nations adopted the Universal Declaration of Human Rights which declared that every human being, without "distinction of any kind," possesses a set of morally authoritative rights and fundamental freedoms that ought to be socially guaranteed. Since that time, human rights have arguably become the cross-cultural moral concept and evaluative tool to measure the performance -- and even legitimacy -- of domestic regimes. Yet questions remain that challenge their universal validity and theoretical bases.

Some theorists are "maximalist" in their insistence that human rights must be grounded religiously, while an opposing camp attempts to justify these rights in "minimalist" fashion without any necessary recourse to religion, metaphysics, or essentialism. In Grounding Human Rights in a Pluralist World, Grace Kao critically examines the strengths and weaknesses of these contending interpretations while also exploring the political liberalism of John Rawls and the Capability Approach as proposed by economist Amartya Sen and philosopher Martha Nussbaum.

By retrieving insights from a variety of approaches, Kao defends an account of human rights that straddles the minimalist--maximalist divide, one that links human rights to a conception of our common humanity and to the notion that ethical realism gives the most satisfying account of our commitment to the equal moral worth of all human beings.



فهرست مطالب

Contents......Page 6
Acknowledgments......Page 8
Introduction......Page 10
Cultural Relativism......Page 20
Ethnocentrism......Page 27
Two: The Maximalist Challenge to Human Rights Justification......Page 40
Maximalist Approaches in Human Rights Declarations and Documents......Page 41
Why Human Rights Need Religion: A Sampling of Four Theoretical Accounts......Page 44
A Preliminary Assessment of the Maximalist Challenge......Page 58
Rising to the Maximalist Challenge......Page 63
Three: An Enforcement-Centered Approach to Human Rights, with Special Reference to John Rawls......Page 66
A Primer on Rawls’s Conception of Global Justice......Page 67
Human Rights in the Law of Peoples Compared to International Human Rights Law......Page 70
Rawlsian Human Rights: An Assessment......Page 77
Conclusion......Page 84
Four: Consensus-Based Approaches to Human Rights......Page 86
Obtaining a Cross-Cultural Consensus on Human Rights......Page 87
Option 1: Consensus-Producing New Universal Human Rights Standards......Page 90
Option 2: Consensus-Encouraging Plural Foundations for Human Rights......Page 96
Beyond Shared Norms: Returning to the Original Sources of Inspiration......Page 105
Five: The Capability Approach to Human Rights......Page 110
What Is the Capability Approach? A Primer......Page 111
Comparing the Capability Approach to the Human Rights Framework......Page 117
Justifying Human Capabilities and Human Rights......Page 121
Enhancing Human Rights through the Framework of Capabilities......Page 127
Revisiting the Question of Justification......Page 134
Six: Grounding Human Rights in a Pluralist World......Page 140
Assessing and Retrieving Minimalist Strategies of Justification......Page 143
Assessing and Retrieving Maximalist Approaches to Justification......Page 155
Grounding Human Rights in a Pluralist World by Straddling the Minimalist–Maximalist Divide......Page 161
Conclusion......Page 179
Notes......Page 182
References......Page 216
B......Page 234
C......Page 235
D......Page 236
E......Page 237
G......Page 238
I......Page 239
J......Page 240
M......Page 241
N......Page 242
P......Page 243
R......Page 244
S......Page 245
U......Page 246
W......Page 247
Z......Page 248




نظرات کاربران