ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing Maximilian: The Visual Ideology of a Holy Roman Emperor

دانلود کتاب بازاریابی Maximilian: ایدئولوژی بصری یک امپراطور مقدس روم

Marketing Maximilian: The Visual Ideology of a Holy Roman Emperor

مشخصات کتاب

Marketing Maximilian: The Visual Ideology of a Holy Roman Emperor

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0691130191, 9780691130194 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 315 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing Maximilian: The Visual Ideology of a Holy Roman Emperor به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی Maximilian: ایدئولوژی بصری یک امپراطور مقدس روم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی Maximilian: ایدئولوژی بصری یک امپراطور مقدس روم

مدت‌ها قبل از عکس‌برداری، حاکمان سیاسی تصاویر بصری را دستکاری می‌کردند تا اقتدار خود را پرورش دهند و ایدئولوژی خود را گسترش دهند. لری سیلور استدلال می کند که درست چند دهه پس از گوتنبرگ، امپراتور روم مقدس ماکسیمیلیان اول (1459-1519)، اولین حاکمی بود که از قدرت تبلیغاتی تصاویر و متون چاپی استفاده کرد. بازاریابی ماکسیمیلیان بررسی می کند که چگونه ماکسیمیلیان از تصاویر و سایر هنرهای تجسمی برای شکل دادن به تصویر خود استفاده می کند، به آنچه که ماکس وبر آن را «روتین کردن کاریزما» می نامد، تقویت قدرت سلسله هاپسبورگ و کمک به تأسیس امپراتوری اتریش-مجارستان کمک می کند. ماکسیمیلیان مارکتینگ، مطالعه‌ای جذاب درباره خودآرایی یک حاکم مدرن اولیه که به اندازه امپراتور تصویرساز بود، نشان می‌دهد که چرا ماکسیمیلیان یکی از برجسته‌ترین، مبتکرترین و خود ستایش‌کننده‌ترین حامیان هنر سلطنتی در تاریخ اروپاست. سیلور توضیح می‌دهد که چگونه ماکسیمیلیان - بدون سرمایه واقعی یا مرکز دربار، توانایی مالیات‌گیری و قلمرویی که به راحتی قابل مدیریت است - یک کمپین رسانه‌ای بصری گسترده و پرهزینه را برای ارائه ادعاهای گزاف خود به رتبه امپراتوری، خون نجیب، فضایل کامل انجام داد. و موفقیت نظامی برای بیان این ادعاها، ماکسیمیلیان از بهترین چاپخانه‌ها، صنعتگران و هنرمندان زمان خود (از جمله آلبرشت درر) حمایت می‌کرد و اغلب شخصاً با آنها نظارت و همکاری می‌کرد تا کتاب‌های مصور، مدال‌ها، منادی‌ها، زره‌ها، و جاه‌طلبی را طراحی و تولید کند. بنای آرامگاه


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Long before the photo op, political rulers were manipulating visual imagery to cultivate their authority and spread their ideology. Born just decades after Gutenberg, the Holy Roman Emperor Maximilian I (1459-1519) was, Larry Silver argues, the first ruler to exploit the propaganda power of printed images and text. Marketing Maximilian explores how Maximilian used illustrations and other visual arts to shape his image, achieve what Max Weber calls "the routinization of charisma," strengthen the power of the Hapsburg dynasty, and help establish the Austro-Hungarian Empire. A fascinating study of the self-fashioning of an early modern ruler who was as much image-maker as emperor, Marketing Maximilian shows why Maximilian remains one of the most remarkable, innovative, and self-aggrandizing royal art patrons in European history. Silver describes how Maximilian--lacking a real capital or court center, the ability to tax, and an easily manageable territory--undertook a vast and expensive visual-media campaign to forward his extravagant claims to imperial rank, noble blood, perfect virtues, and military success. To press these claims, Maximilian patronized and often personally supervised and collaborated with the best printers, craftsmen, and artists of his time (among them no less than Albrecht Drer) to plan and produce illustrated books, medals, heralds, armor, and an ambitious tomb monument.





نظرات کاربران