ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Clearly Visual Basic: Programming with Microsoft Visual Basic 2010

دانلود کتاب واضح است که ویژوال بیسیک: برنامه نویسی با Microsoft Visual Basic 2010

Clearly Visual Basic: Programming with Microsoft Visual Basic 2010

مشخصات کتاب

Clearly Visual Basic: Programming with Microsoft Visual Basic 2010

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری: SAM 2010 Compatible Products 
ISBN (شابک) : 9781111530150, 1111530157 
ناشر: Cengage Learning 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 594 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Clearly Visual Basic: Programming with Microsoft Visual Basic 2010 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب واضح است که ویژوال بیسیک: برنامه نویسی با Microsoft Visual Basic 2010 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب واضح است که ویژوال بیسیک: برنامه نویسی با Microsoft Visual Basic 2010

اگر می خواهید اصول برنامه نویسی را بیاموزید، درگیر صفحات اصطلاحات فنی که اکثر کتاب های موجود در بازار ارائه می دهند، نشوید! هیچ تجربه قبلی ویژوال استودیو برای CLEARLY VISUAL BASIC: PROGRAMMING WITH MICROSOFT VISUAL BASIC 2010، 2E توسط نویسنده پرفروش، دایان زک، مورد نیاز نیست. این متن ابتکاری برای اولین دوره آموزش برنامه نویسی مبانی از طریق تجسم و کاربرد طراحی شده است. با استفاده از جدیدترین نسخه نرم افزار، ویژوال بیسیک 2010، مبتدیان اصول و دانش برنامه نویسی قوی را یاد می گیرند که به راحتی به زبان های دیگر قابل انتقال است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

If you want to learn the fundamentals of programming, don't get bogged down with pages of technical jargon that most books on the market offer! No previous Visual Studio experience required for CLEARLY VISUAL BASIC: PROGRAMMING WITH MICROSOFT VISUAL BASIC 2010, 2E by the best-selling author, Diane Zak. This innovative text is designed for a first course in programming teaching the basics through visualization and application. Using the most recent version of the software, Visual Basic 2010, beginners will learn solid programming principles and knowledge that is easily transferable to other languages



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Half Title Page......Page 3
Title Page......Page 5
Copyright......Page 6
Brief Contents......Page 7
Contents......Page 9
Preface......Page 16
CHAPTER 1 I Am Not a Control Freak! (Control Structures)......Page 23
The Selection Structure......Page 24
The Repetition Structure......Page 25
Key Terms......Page 26
Review Questions......Page 27
Exercises......Page 28
CHAPTER 2 First You Need to Plan the Party (Problem-Solving Process)......Page 33
Step 1—Analyze the Problem......Page 34
Step 2—Plan the Algorithm......Page 36
Step 3—Desk-Check the Algorithm......Page 40
Summary......Page 43
Review Questions......Page 44
Exercises......Page 45
CHAPTER 3 I Need a Tour Guide (Introduction to Visual Basic 2010)......Page 49
Ok, the Algorithm Is Correct. What’s Next?......Page 50
Creating a Visual Basic Windows Application......Page 51
So Many Windows!......Page 53
Creating the User Interface......Page 55
Whose Property Is It?......Page 58
Using the Format Menu......Page 61
Lock Them Down......Page 62
Ok, Let’s See the Interface in Action!......Page 63
Opening an Existing Solution......Page 64
Summary......Page 65
Key Terms......Page 66
Exercises......Page 67
CHAPTER 4 Do It Yourself Designing (Designing Interfaces)......Page 71
Delegating the Work......Page 72
Making the Interface More User-Friendly......Page 76
Do What I Tell You to Do......Page 79
The Me.Close() Instruction......Page 80
Summary......Page 82
Key Terms......Page 83
Exercises......Page 84
CHAPTER 5 The Secret Code (Assignment Statements)......Page 89
The Fun Starts Here......Page 90
The Val Function......Page 91
Who’s in Charge of This Operation?......Page 92
Your Assignment, if You Choose to Accept It......Page 94
Key Terms......Page 97
Exercises......Page 98
CHAPTER 6 Where Can I Store This? (Variables and Constants)......Page 103
Using Storage Bins......Page 104
So, What’s Your Type?......Page 105
You’ll Need a Reservation......Page 106
How Many Variables Should I Use?......Page 107
The TryParse Method......Page 109
Check, Please…I’m Ready to Go......Page 110
Using Constants to Keep Things…Well, the Same......Page 111
Dressing Up the Output......Page 112
Summary......Page 114
Review Questions......Page 115
Exercises......Page 117
CHAPTER 7 What’s Wrong with It? (Syntax and Logic Errors)......Page 123
Finding Syntax Errors......Page 124
Locating Logic Errors......Page 127
I’ve Reached My Breaking Point......Page 130
Summary......Page 133
Review Questions......Page 134
Exercises......Page 135
CHAPTER 8 Decisions, Decisions, Decisions (Selection Structure)......Page 137
Someone Might Need to Make a Decision......Page 138
Going Beyond Rob’s Problems......Page 142
The If…Then…Else Statement......Page 143
Examining Another Problem Specification......Page 146
Hey, That’s Not the Way I Would Have Done It......Page 151
Key Terms......Page 155
Review Questions......Page 156
Exercises......Page 157
CHAPTER 9 Time to Leave the Nest (Nested Selection Structures)......Page 161
Nested Selection Structures......Page 162
Putting Rob’s Problems Aside......Page 165
Let’s Go to the Swap Meet......Page 169
That’s Way Too Logical for Me......Page 171
Summary of Operators......Page 174
Summary......Page 175
Review Questions......Page 176
Exercises......Page 177
CHAPTER 10 So Many Paths . . . So Little Time (Multiple-Alternative Selection Structures)......Page 181
Which Way Should I Go?......Page 182
Coding the Fitness For Good Application......Page 184
Don’t Be So Sensitive......Page 186
What’s the Next Case on the Docket?......Page 189
Using Select Case in the Fitness For Good Application......Page 190
Specifying a Range of Values in a Case Clause’s Expression List......Page 192
Coding the ABC Corporation Application......Page 193
Using Radio Buttons......Page 194
Coding the Gentry Supplies Application......Page 195
Key Terms......Page 197
Review Questions......Page 198
Exercises......Page 199
CHAPTER 11 Testing, Testing . . . 1, 2, 3 (Selecting Test Data)......Page 205
The Only Cookies-Version 1 Application......Page 206
The Only Cookies-Version 2 Application......Page 209
Stop! This Is a Restricted Area!......Page 211
The Shady Hollow Hotel-Version 1 Application......Page 213
The Shady Hollow Hotel-Version 2 Application......Page 215
I Need to Tell You Something......Page 217
Just When You Thought It Was Safe......Page 219
Key Terms......Page 221
Review Questions......Page 222
Exercises......Page 223
CHAPTER 12 How Long Can This Go On? (Pretest Loops)......Page 225
Over and Over Again......Page 226
The Do…Loop Statement......Page 230
Counter Variables......Page 231
My Dream Car-Version 1 Application......Page 232
My Dream Car-Version 2 Application......Page 236
The Sales Express Application-Counter and Accumulator Variables......Page 238
The InputBox Function......Page 240
Can I Abbreviate That Assignment Statement?......Page 245
Summary......Page 247
Key Terms......Page 248
Review Questions......Page 249
Exercises......Page 250
CHAPTER 13 Do It, Then Ask Permission (Posttest Loops)......Page 253
Testing After the Fact......Page 254
More on the Do…Loop Statement......Page 255
Pseudocode and Flowchart Containing a Posttest Loop......Page 256
The Bouncing Robot Application......Page 257
Review Questions......Page 259
Exercises......Page 260
CHAPTER 14 Let Me Count the Ways (Counter-Controlled Loops)......Page 263
When Will It Stop?......Page 264
Spaceship-Version 1 Application......Page 266
Spaceship-Version 2 Application......Page 268
The Monthly Payment Calculator Application......Page 269
The Financial.Pmt Method......Page 271
But They Said There Were No Strings Attached......Page 272
Review Questions......Page 277
Exercises......Page 279
CHAPTER 15 I’m on the Inside; You’re on the Outside (Nested Loops)......Page 283
One Loop Within Another Loop......Page 284
Clock Application......Page 285
Revisiting the Monthly Payment Calculator Application......Page 287
But I Want to Do It a Different Way......Page 292
Key Terms......Page 293
Review Questions......Page 294
Exercises......Page 296
CHAPTER 16 I Hear You Are Breaking Up (Sub Procedures)......Page 301
What’s the Proper Procedure?......Page 302
The Weekly Pay Application......Page 304
Send Me Something......Page 306
Just Give Me Its Value......Page 307
Where Do You Live?......Page 310
Summary......Page 316
Review Questions......Page 317
Exercises......Page 319
CHAPTER 17 Talk to Me (Function Procedures)......Page 325
What’s the Answer?......Page 326
Price Calculator Application......Page 327
Revisiting the Total Due Calculator Application......Page 330
Which Way Is Better?......Page 334
Review Questions......Page 335
Exercises......Page 337
CHAPTER 18 A Ray of Sunshine (One-Dimensional Arrays)......Page 341
Let’s Join the Group......Page 342
My Friends Application......Page 344
Salary Application......Page 349
States Application......Page 352
Key Terms......Page 356
Review Questions......Page 357
Exercises......Page 358
CHAPTER 19 Parallel and Dynamic Universes (More on One-Dimensional Arrays)......Page 363
We Share the Same Subscripts......Page 364
Will You Share That with Me?......Page 368
But I Don’t Know How Many There Are......Page 374
Key Terms......Page 378
Exercises......Page 379
CHAPTER 20 Table Tennis, Anyone? (Two-Dimensional Arrays)......Page 385
Let’s Table That Idea for Now......Page 386
Revisiting the Employee Application......Page 389
The GetLowerBound and GetUpperBound Methods......Page 390
Calendar Orders Application......Page 394
Key Terms......Page 397
Review Questions......Page 398
Exercises......Page 399
CHAPTER 21 Building Your Own Structure (Structures)......Page 405
Putting the Pieces Together......Page 406
Willow Pools Application......Page 408
Revisiting the Employee Application…Again!......Page 411
Summary......Page 416
Review Questions......Page 417
Exercises......Page 418
CHAPTER 22 I’m Saving for the Future (Sequential Access Files)......Page 421
Write Those Lines of Text......Page 422
Now Read Those Lines of Text......Page 427
Key Terms......Page 433
Review Questions......Page 434
Exercises......Page 435
CHAPTER 23 The String Section (String Manipulation)......Page 439
Get Rid of Those Spaces......Page 440
The Product ID Application......Page 441
Let’s Make a Substitution......Page 442
I Need to Fit This in Somewhere......Page 443
The Phone Numbers Application......Page 444
Where Does It Begin?......Page 447
I Just Want a Part of It......Page 448
The Rearrange Name Application......Page 449
Throw Away Those Characters......Page 451
The Last Name Application......Page 452
I Like This Operator......Page 454
Modifying the Product Id Application......Page 456
Key Terms......Page 457
Review Questions......Page 458
Exercises......Page 459
CHAPTER 24 I’m Suffering from Information Overload (Access Databases)......Page 461
Keeping Good Records......Page 462
Connecting…Connecting......Page 463
Let the Computer Do It......Page 466
The Copy to Output Directory Property......Page 470
Thank You for Catching My......Page 472
I’ll Use My Own Controls, Thank You......Page 474
Coding the Next Record and Previous Record Buttons......Page 476
Summary......Page 478
Key Terms......Page 479
Exercises......Page 480
CHAPTER 25 The Missing “LINQ” (Querying a Database)......Page 483
Asking Questions......Page 484
Revisiting the Raye Industries Application......Page 485
One for All......Page 488
Review Questions......Page 491
Exercises......Page 493
CHAPTER 26 I Love This Class (Creating a Class)......Page 497
That’s a Real Classy Object......Page 498
Revisiting the Willow Pools Application......Page 499
Who Owns That Property?......Page 501
Constructive Behavior Is the Key to Success......Page 505
Methods Other than Constructors......Page 506
Using the Pattern to Create an Object......Page 508
Pool Supplies Application......Page 511
Summary......Page 513
Key Terms......Page 514
Exercises......Page 515
CHAPTER 27 Getting “Web-ified” (Web Applications)......Page 519
Web Applications......Page 520
Creating a Web Application......Page 522
Adding the Default.aspx Web Page to the Application......Page 524
Customizing a Web Page......Page 525
Adding Static Text to a Web Page......Page 526
Viewing a Web Page in Full Screen View......Page 527
Adding Another Web Page to the Application......Page 528
Adding a Link Button Control to a Web Page......Page 529
Starting a Web Application......Page 530
Adding an Image to a Web Page......Page 532
Repositioning a Control on a Web Page......Page 534
Dynamic Web Pages......Page 536
Coding the Submit Button’s Click Event Procedure......Page 539
Validating User Input......Page 541
Summary......Page 543
Key Terms......Page 544
Exercises......Page 545
APPENDIX A: Data Types......Page 549
APPENDIX B: Answers to Mini-Quizzes and TRY THIS Exercises......Page 551
Index......Page 591




نظرات کاربران