ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب For Home and Country: World War I Propaganda on the Home Front (Studies in War, Society, and the Militar)

دانلود کتاب برای خانه و کشور: تبلیغات جنگ جهانی اول در جبهه داخلی (مطالعات در جنگ، جامعه و نظامی)

For Home and Country: World War I Propaganda on the Home Front (Studies in War, Society, and the Militar)

مشخصات کتاب

For Home and Country: World War I Propaganda on the Home Front (Studies in War, Society, and the Militar)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0803224745, 9780803228320 
ناشر: University of Nebraska Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 326 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 33 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب For Home and Country: World War I Propaganda on the Home Front (Studies in War, Society, and the Militar) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برای خانه و کشور: تبلیغات جنگ جهانی اول در جبهه داخلی (مطالعات در جنگ، جامعه و نظامی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برای خانه و کشور: تبلیغات جنگ جهانی اول در جبهه داخلی (مطالعات در جنگ، جامعه و نظامی)

جنگ جهانی اول اولین کارزار تبلیغاتی سازمان یافته گسترده قرن بیستم را آغاز کرد. پوسترها، جزوه‌ها و سایر رسانه‌ها ترس را در مورد «هون» منتشر می‌کنند که اغلب در حال تهدید خانواده‌های آمریکایی در خانه‌هایشان به تصویر کشیده می‌شود، در حالی که کمپین‌های اضافی آمریکایی‌ها و متحدانشان را تشویق می‌کنند تا از تلاش‌های جنگی حمایت کنند. با درگیر شدن بیشتر مردان در جنگ، زنان و کودکان در طول جنگ به کانون ویژه و ابزاری برای دستکاری اجتماعی تبدیل شدند. For Home and Country به بررسی تبلیغاتی می‌پردازد که در طول جنگ جهانی اول، غیرنظامیان را در جبهه داخلی در ایالات متحده و اروپا هدف قرار می‌داد. کتاب‌های آشپزی، مجلات مشهور، رمان‌های عاشقانه، و آژانس‌های غذایی دولتی زنان را در خانه‌هایشان، به‌ویژه آشپزخانه‌هایشان هدف قرار می‌دادند و آنها را تحت فشار قرار می‌دادند. عادات خانگی خود را تغییر دهند همچنین به کودکان ترس از دشمن و حمایت از جنگ از طریق تبلیغات در قالب اسباب بازی، بازی و کتاب آموزش داده شد. و هنگامی که زنان و کودکان دریافت کننده تبلیغات نبودند، اغلب در تبلیغات برای هدف قرار دادن مردان استفاده می شدند. سلیا مالون کینگزبری با بررسی مجموعه‌ای متنوع از متون ادبی، آهنگ‌ها، پوسترها و اسباب‌بازی‌ها نشان می‌دهد که چگونه از این مواد فراگیر برای مبارزه با نبرد فرهنگی جنگ استفاده شده است. (20110101)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

World War I prompted the first massive organized propaganda campaign of the twentieth century. Posters, pamphlets, and other media spread fear about the “Hun,” who was often depicted threatening American families in their homes, while additional campaigns encouraged Americans and their allies to support the war effort. With most men actively involved in warfare, women and children became a special focus—and a tool—of social manipulation during the war. For Home and Country examines the propaganda that targeted noncombatants on the home front in the United States and Europe during World War I. Cookbooks, popular magazines, romance novels, and government food agencies targeted women in their homes, especially their kitchens, pressuring them to change their domestic habits. Children were also taught to fear the enemy and support the war through propaganda in the form of toys, games, and books. And when women and children were not the recipients of propaganda, they were often used in propaganda to target men. By examining a diverse collection of literary texts, songs, posters, and toys, Celia Malone Kingsbury reveals how these pervasive materials were used to fight the war’s cultural battle. (20110101)



فهرست مطالب

9780803228320-1......Page 1
9780803228320-2......Page 5
9780803228320-3......Page 8
9780803228320-4......Page 9
9780803228320-5......Page 12
9780803228320-6......Page 16
9780803228320-7......Page 42
9780803228320-8......Page 81
9780803228320-9......Page 120
9780803228320-10......Page 184
9780803228320-11......Page 233
9780803228320-12......Page 277
9780803228320-13......Page 286
9780803228320-14......Page 304
9780803228320-15......Page 316




نظرات کاربران