ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ethics in Qualitative Research

دانلود کتاب اخلاق در پژوهش کیفی

Ethics in Qualitative Research

مشخصات کتاب

Ethics in Qualitative Research

ویرایش: abridged edition 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0761973087, 0761973095 
ناشر: Sage Publications Ltd 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 185 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Ethics in Qualitative Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اخلاق در پژوهش کیفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اخلاق در پژوهش کیفی

این کتاب به بررسی جنبه های نظری و عملی معضلات اخلاقی در تحقیقات کیفی می پردازد. برای بسیاری از محققان، «اخلاق» با پیروی از دستورالعمل‌های اخلاقی و کسب تأییدیه‌های اخلاقی از سوی نهادهای دانشگاهی همراه بوده است. با این حال، پیچیدگی های تحقیق در زندگی خصوصی و قرار دادن حساب ها در عرصه عمومی به طور فزاینده ای مسائل اخلاقی را مطرح می کند که به راحتی با قوانین و دستورالعمل ها قابل حل نیست. این کتاب به شکاف بین عملکرد پژوهشی و اصول اخلاقی که به آن اطلاع می‌دهد، با تمرکز بر مسئولیت و مسئولیت‌پذیری در تحقیقات کاربردی فمینیستی می‌پردازد. این کتاب مسائل اخلاقی در تحقیق را از زوایای مختلفی بررسی می‌کند، از جمله: - دسترسی و رضایت آگاهانه - مشارکت در مذاکره - تفاهم - مقاصد تحقیقات فمینیستی - معرفت‌شناسی و تجزیه و تحلیل داده‌ها - تنش‌ها بین یک محقق حرفه‌ای بودن و یک حرفه‌ای دلسوز. این کتاب شامل دستورالعمل‌های عملی برای کمک به تصمیم‌گیری اخلاقی است که ریشه در اخلاق فمینیستی مراقبت دارد. اخلاق در تحقیقات کیفی برای دانشگاهیان، متخصصان و دانشجویانی که در حال انجام تحقیقات هستند طراحی شده است و یک متن آموزشی به موقع برای اخلاق در تحقیقات در سراسر علوم اجتماعی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines the theoretical and practical aspects of ethical dilemmas in qualitative research. To many researchers, `ethics' has been associated with following ethical guidelines and gaining ethics approval from academic bodies. However, the complexities of researching private lives and placing accounts in the public arena increasingly raise ethical issues which are not easily solved by rules and guidelines. This book addresses the gap between research practice and ethical principles that inform it, focusing on responsibility and accountability in applied feminist research practice. The book explores ethical issues in research from a range of angles, including: - Access and informed consent - Negotiating participation - Rapport - The intentions of feminist research - Epistemology and data analysis - Tensions between being a professional researcher and a `caring' professional The book includes practical guidelines to aid ethical decision-making rooted in feminist ethics of care. Ethics in Qualitative Research is designed for academics, professionals and students carrying out research, and is a timely teaching text for ethics in research across the social sciences.





نظرات کاربران