ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing Communications, 3rd Edition

دانلود کتاب ارتباطات بازاریابی، نسخه 3

Marketing Communications, 3rd Edition

مشخصات کتاب

Marketing Communications, 3rd Edition

ویرایش: 3rd 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0273706934, 1408212080 
ناشر: Ft Prenticehall 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 629 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing Communications, 3rd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات بازاریابی، نسخه 3 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات بازاریابی، نسخه 3

ارتباطات بازاریابی: چشم انداز اروپایی، ویرایش سوم، تمام عناصر ترکیب ارتباطات، از جمله تبلیغات، روابط عمومی، حمایت مالی، ترویج فروش، بازاریابی مستقیم، ارتباطات نقطه خرید، نمایشگاه ها، فروش شخصی و اینترنت را پوشش می دهد. پر شده از مطالب اصلی و عمیق و پشتیبانی شده توسط تعدادی از مدیران برجسته بازاریابی، ارتباطات بازاریابی: چشم انداز اروپایی، نسخه سوم، پوششی از شرکت ها و مارک های شناخته شده جهانی، از جمله مایکروسافت، فورد، کیت کت، مک دونالد این ارائه می دهد. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که هم برای دانشجویان کارشناسی و هم برای دانشجویان کارشناسی ارشد ارتباطات بازاریابی استفاده شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marketing Communications: A European Perspective, third edition, covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, personal selling and the Internet. Filled with original, in-depth material, and supported by input from a number of premier marketing executives, Marketing Communications: A European Perspective, third edition, offers coverage from globally-recognised companies and brands, including Microsoft, Ford, Kitkat, McDonald's This book is designed to be of use to both undergraduate and postgraduate students of marketing communications.





نظرات کاربران