ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Franchising Globally: Innovation, Learning and Imitation

دانلود کتاب فرانشیز در سطح جهانی: نوآوری، یادگیری و تقلید

Franchising Globally: Innovation, Learning and Imitation

مشخصات کتاب

Franchising Globally: Innovation, Learning and Imitation

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230238289, 9780230238282 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 272 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Franchising Globally: Innovation, Learning and Imitation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرانشیز در سطح جهانی: نوآوری، یادگیری و تقلید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرانشیز در سطح جهانی: نوآوری، یادگیری و تقلید

فرانشیز در سطح جهانی اولین بار در نوع خود است که فرانشیز را هم از منظر کارآفرینی و هم از منظر بین المللی بررسی می کند. این کتاب شامل بحث های نظری و مثال های عملی از فرانشیز بین المللی و همچنین مطالعات خرد و کلان محیط های فرانشیز در نقاط مختلف جهان است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Franchising Globally is first of its kind to examine franchising both from an entrepreneurial and from an international perspective. The book includes theoretical discussions and practical examples of international franchising as well as both micro and macro studies of franchising environments in different parts of the world.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 6
List of Illustrations......Page 8
Acknowledgments......Page 11
Foreword......Page 12
Notes on Contributors......Page 15
Introduction......Page 20
Part I: Franchising Approaches and Frameworks......Page 28
1 Franchising in Emerging Markets......Page 30
2 Franchising as an Entrepreneurial Form......Page 55
3 Internationalization of Franchising......Page 73
4 Clustering for International Market Selection......Page 92
Part II: Area Studies of Franchising......Page 110
5 Franchising in Italy......Page 112
6 Franchising in Morocco......Page 139
7 Franchising in Croatia......Page 157
8 Microfranchising in Less Developed Countries......Page 174
Part III: International Franchising Cases......Page 200
9 Ruth’s Chris Franchises Expand Internationally......Page 202
10 International Franchising at Best Western......Page 212
11 San Francisco Coffee House Opens in Croatia......Page 230
12 An Athlete’s Foot Master Franchisee in China......Page 243
13 Final Reflections......Page 257
Index......Page 266




نظرات کاربران