ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Psychology of terrorism

دانلود کتاب روانشناسی تروریسم

مشخصات کتاب

Psychology of terrorism

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195172493, 0198038542 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 511 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Psychology of terrorism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روانشناسی تروریسم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روانشناسی تروریسم

در طول دهه گذشته، ما شاهد تحولی شگرف در ماهیت و کاربردهای تروریسم بوده ایم. در دهه 70، اغلب تکرار می‌شد که تروریست‌ها «می‌خواهند افراد زیادی تماشا کنند، نه تعداد زیادی کشته». امروز، دقیق تر است که بگوییم تروریست ها خواهان کشته شدن تعداد زیادی از مردم و حتی افراد بیشتری هستند که از ترس و اندوه فلج شده اند. یک هدف استراتژیک اصلی تروریست های مدرن استفاده از حملات فیزیکی در مقیاس بزرگتر برای ایجاد استرس در جمعیت عمومی است. این تغییرات در استراتژی تروریستی به وضوح نشان داده است که ما به واکنش های روانی و اجتماعی بهتری در برابر تروریسم و ​​فجایع ساخته دست بشر نیاز داریم. علم روانشناسی مورد نیاز برای ارائه درمان مناسب و موثر برای قربانیان حوادث وحشتناکی مانند 11 سپتامبر و اقدامات تروریستی احتمالی آینده، به سادگی وجود ندارد، بنابراین کارشناسان نظامی، پزشکی و روانشناسی باید برای بهبود درک خود از تلفات جمعی با یکدیگر همکاری کنند. تروریسم. در روانشناسی تروریسم کارشناسان برجسته ملی و بین المللی اولین نتایج این تلاش را ارائه می دهند که شامل جدیدترین یافته ها در مورد درمان و پاسخ های بالینی به تروریسم به همراه تئوری های زیربنایی مربوطه می باشد. آنها به تاریخ تروریسم می پردازند. انواع و اثرات سلاح های کشتار جمعی یا اخلال؛ نقش ارتش، سازمان های دولتی و گروه های داوطلب در پاسخ به تهدیدات تروریستی؛ پیامدهای روانی تروریسم؛ و درمان جمعیت های خاص مانند کودکان و بزرگسالان. این جلد متنی ایده آل برای دوره های آکادمیک و حرفه ای و همچنین منبعی جامع برای پزشکان و محققان سلامت روان، ارائه دهندگان مراقبت های پزشکی، مربیان، متخصصان بهداشت عمومی، کارمندان دولت خواهد بود. ، پلیس و ادارات آتش نشانی و آژانس های غیرانتفاعی که خدمات و سیاست های صنایع دستی را ارائه می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران