ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bridges to Better Writing

دانلود کتاب پل هایی برای نوشتن بهتر

Bridges to Better Writing

مشخصات کتاب

Bridges to Better Writing

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1413031188, 9781413031188 
ناشر: Wadsworth Publishing 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 844 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 32 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Bridges to Better Writing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پل هایی برای نوشتن بهتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پل هایی برای نوشتن بهتر

بازار، نگارش توسعه‌ای در سطح مقاله است، که اغلب به عنوان دوره \"پل\" (ترکیب دانشجوی سال اول) شناخته می‌شود. در سطح توسعه، دوره بریج (و متون مربوط به آن) ترکیب دانش‌آموزان سال اول میمون را تشکیل می‌دهد، اما شامل مرور گرامری پایه‌تری نسبت به دوره معمولی کامپیوتر است. این دوره ممکن است شامل یک مقاله تحقیقاتی باشد یا نباشد، اما با این وجود بر نوشتن مقاله تمرکز دارد. دانش‌آموزان در ابتدا در صورتی در این دوره قرار می‌گیرند که در آزمون‌های تعیین استاندارد یا محلی رایتینگ نمره خیلی پایینی کسب کنند یا پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره‌های نوشتاری توسعه‌ای سطح پایین‌تر، وارد دوره شوند. بین 90 تا 95 درصد از بازار دوره بریج در کالج‌های محلی و/یا مدارس حرفه‌ای است. این یک بازار در حال رشد است. بیشتر و بیشتر، مدارس چهار ساله ای که نمی خواهند به صورت عمومی یک دوره آموزشی بریج ارائه دهند، از کتابی مانند BRIGES TO BETTER WRITING استفاده می کنند، زیرا دانش آموزان ورودی برای یک دوره استاندارد کامپیوتر سال اولی آماده نیستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The market is essay-level developmental writing, often referred to as the "bridge" course (to freshman composition). At the developmental level, the bridge course (and texts for it) apes freshman composition but includes more basic grammar review than the typical comp course. The course may or may not include a research paper, but focuses nonetheless on writing essays. Students are placed in this course initially if they score too low on standardized or local writing placement tests or if they pass into the course after having successfully completed lower-level developmental writing courses. Between 90 and 95 percent of the market for the bridge course is in community colleges and/or career ed schools. This is a growing market. More and more, four-year schools that don't want to publicly offer a bridge course will use a book such as BRIDGES TO BETTER WRITING because incoming students aren't ready for a standard freshman comp course.



فهرست مطالب

Front Cover......Page 1
Title Page......Page 3
Copyright......Page 4
CONTENTS......Page 13
PART 1 WRITING YOUR PAPERS......Page 33
CHAPTER 1 Let’s Talk about Writing......Page 35
Understanding That Writing Is Thinking......Page 37
Writing Your Papers......Page 41
CHAPTER 2 Writing Your Descriptive Paragraph......Page 49
Previewing Your Task......Page 51
Understanding Description......Page 53
Writing Your Descriptive Paragraph......Page 59
CHAPTER 3 Writing Your Descriptive Narrative Essay......Page 74
Previewing Your Task......Page 76
Understanding Narrative......Page 80
Writing Your Descriptive Narrative Essay......Page 87
CHAPTER 4 Writing Your Expository Paragraph......Page 105
Previewing Your Task......Page 107
Understanding The Expository Paragraph......Page 109
Writing Your Expository Paragraph......Page 119
CHAPTER 5 Developing Your Essay through Illustration......Page 135
Previewing Your Task......Page 137
Understanding Illustration......Page 141
Writing Your Illustration Essay......Page 143
CHAPTER 6 Developing Your Essay through Process Analysis......Page 168
Previewing Your Task......Page 169
Understanding Process Analysis......Page 174
Writing Your Process Analysis Essay......Page 177
CHAPTER 7 Developing Your Essay through Cause/Effect Analysis......Page 203
Previewing Your Task......Page 205
Understanding Cause/Effect Analysis......Page 209
Writing Your Cause/Effect Essay......Page 213
CHAPTER 8 Developing Your Essay through Comparison or Contrast......Page 233
Previewing Your Task......Page 234
Understanding Comparison And Contrast......Page 239
Writing Your Comparison Or Contrast Essay......Page 246
CHAPTER 9 Developing Your Essay through Division and Classification......Page 269
Previewing Your Task......Page 270
Understanding Division And Classification......Page 275
Writing Your Division Or Classification Essay......Page 280
CHAPTER 10 Developing Your Essay through Definition......Page 300
Previewing Your Task......Page 301
Understanding Definition......Page 306
Writing Your Definition Essay......Page 311
CHAPTER 11 Developing Your Essay through Argumentation......Page 329
Previewing Your Task......Page 330
Understanding Argument......Page 335
Writing Your Argumentative Essay......Page 346
CHAPTER 12 Making Choices: Developing an Integrated Essay......Page 370
Previewing Your Task......Page 372
Understanding The Integrated Essay......Page 378
Writing Your Integrated Essay......Page 383
PART 2 Writing with Sources......Page 401
CHAPTER 13 Working with Sources......Page 403
Understanding Sources......Page 405
CHAPTER 14 Writing Your Research Paper......Page 442
Understanding The Value Of Research......Page 443
Writing Your Research Paper......Page 444
PART 3 Editing for Grammar......Page 481
CHAPTER 15 Editing for Fragments......Page 483
Understanding Sentence Fragments......Page 485
CHAPTER 16 Editing for Run-on Sentences......Page 501
Understanding Run-On Sentences......Page 503
CHAPTER 17 Editing for Subject–Verb Agreement......Page 517
Understanding Subject-Verb Agreement......Page 519
CHAPTER 18 Editing for Pronouns......Page 536
Understanding Pronouns......Page 537
CHAPTER 19 Editing for Verb Use......Page 560
Understanding Verbs......Page 562
CHAPTER 20 Editing for Adjectives and Adverbs......Page 589
Understanding Adjectives And Adverbs......Page 591
PART 4 Editing for Style......Page 609
CHAPTER 21 Writing Clear Sentences......Page 611
Understanding Sentence Clarity......Page 612
CHAPTER 22 Writing Varied Sentences......Page 632
Understanding Sentence Variety......Page 634
CHAPTER 23 Avoiding Unnecessary Words and Expressions......Page 654
Understanding Problematic Patterns Of Expression......Page 656
PART 5 Using the Correct Words......Page 673
CHAPTER 24 Frequently Confused Words......Page 675
Understanding Frequently Confused Words......Page 677
CHAPTER 25 Improving Your Spelling......Page 696
Understanding Your Problems With Spelling......Page 698
PART 6 Using Punctuation and Capitalization......Page 711
CHAPTER 26 Using Commas, Semicolons, and Colons......Page 713
Understanding Commas, Semicolons, And Colons......Page 715
CHAPTER 27 Other Punctuation and Capitalization......Page 741
Understanding Punctuation Marks And Capitalization......Page 742
PART 7 Reading Critically......Page 765
CHAPTER 28 Reading Critically......Page 767
Understanding How To Read Critically......Page 768
APPENDIX A......Page 809
CREDITS......Page 833
INDEX......Page 835




نظرات کاربران