ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Taken by the Wicked Rake

دانلود کتاب گرفته شده توسط Wicked Rake

Taken by the Wicked Rake

مشخصات کتاب

Taken by the Wicked Rake

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 037329624X, 9780373296248 
ناشر: Harlequin 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 343 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 995 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Taken by the Wicked Rake به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گرفته شده توسط Wicked Rake نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گرفته شده توسط Wicked Rake

این فصل اسرار، رسوایی و اغواگری در جامعه بالاست! این تداوم که در ریجنسی انگلستان می گذرد، شما را از سالن های رقص پر زرق و برق، به یاروی قاچاقچیان در کورنوال، به وحشی اسکاتلند، اردوگاه رومی ها، و دوباره می برد. هر داستان رابطه‌ای پرشور، شدید و مرکزی دارد، اما رشته‌ای که آن‌ها را به هم مرتبط می‌کند غریبه‌ای تاریک خطرناک و در عین حال جذاب است که برای انتقام بیرون آمده است و یک طناب ابریشمی را به عنوان کارت تلفن خود تحویل می‌دهد. از طریق او، گذشته فراموش شده ای زنده می شود و وقایع بدنام سال 1794 که یک مرد را به قتل رساند و دیگری را به دلیل جنایت به دار آویخت، زیر سوال می برد. آیا مرد مناسب به دست عدالت سپرده شد یا هنوز یک قاتل خیانتکار آزاد است؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is a season of secrets, scandal and seduction in high society! Set in Regency England, this continuity sweeps you from glittering ballrooms, to a smuggler's cove in Cornwall, to the wilds of Scotland, a Romany camp, and back again. Each story has a passionate, intense, central relationship but the thread linking them together is a darkly dangerous, yet sexy stranger, who is out for revenge, delivering a silken rope as his calling card. Through him, a long-forgotten past is stirred to life, and the notorious events of 1794 which saw one man murdered and another hanged for the crime, are brought in to question. Was the right man brought to justice or is there still a treacherous murderer at large?





نظرات کاربران