ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Dialogue and the Development of Children's Thinking: A Sociocultural Approach

دانلود کتاب گفت و گو و رشد تفکر کودکان: رویکرد فرهنگی اجتماعی

Dialogue and the Development of Children's Thinking: A Sociocultural Approach

مشخصات کتاب

Dialogue and the Development of Children's Thinking: A Sociocultural Approach

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415404789, 0203946650 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 159 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Dialogue and the Development of Children's Thinking: A Sociocultural Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گفت و گو و رشد تفکر کودکان: رویکرد فرهنگی اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گفت و گو و رشد تفکر کودکان: رویکرد فرهنگی اجتماعی

این کتاب از تحقیقات گسترده‌ای بهره می‌برد تا گزارش جدیدی از رابطه بین گفتگو و رشد یادگیری کودکان ارائه دهد. این یافته‌های تحقیق را از نزدیک با کلاس‌های درس واقعی مرتبط می‌کند، به طوری که برای معلمان و دانش‌آموزان که نگران هستند بهترین فرصت‌های یادگیری به فرزندانشان ارائه شود، ارزش عملی دارد. نویسندگان یک مورد واضح، قابل دسترس و به خوبی نشان داده شده برای اهمیت گفت و گو در رشد فکری کودکان و حمایت از آن با یک نسخه جدید و آموزشی مرتبط تر از نظریه اجتماعی-فرهنگی، که توضیح می دهد رابطه جذاب بین گفت و گو و یادگیری است. از نظر آموزشی، یک نظریه اجتماعی-فرهنگی که به فرآیندهای اجتماعی، فرهنگی و تاریخی، ارتباطات بین فردی و زبان‌شناسی کاربردی مربوط می‌شود، روشی ایده‌آل برای توضیح این است که چگونه تجربه مدرسه به کودکان در یادگیری و رشد کمک می‌کند. نویسندگان با استفاده از شواهدی مبنی بر اینکه چگونه ساخت جمعی دانش به دست می‌آید و چگونه مشارکت در گفت‌وگوها به پیشرفت تحصیلی و رشد فکری کودکان شکل می‌دهد، متنی را ارائه می‌کنند که برای محققان آموزشی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش و معلمان ضروری است و همچنین مورد علاقه است. بسیاری از روانشناسان و زبان شناسان کاربردی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book draws on extensive research to provide a ground-breaking new account of the relationship between dialogue and children’s learning development. It closely relates the research findings to real-life classrooms, so that it is of practical value to teachers and students concerned that their children are offered the best possible learning opportunities. The authors provide a clear, accessible and well-illustrated case for the importance of dialogue in children's intellectual development and support this with a new and more educationally relevant version of socio-cultural theory, which explains the fascinating relationship between dialogues and learning. In educational terms, a sociocultural theory that relates social, cultural and historical processes, interpersonal communication and applied linguistics, is an ideal way of explaining how school experience helps children learn and develop. By using evidence of how the collective construction of knowledge is achieved and how engagement in dialogues shapes children's educational progress and intellectual development, the authors provide a text which is essential for educational researchers, postgraduate students of education and teachers, and is also of interest to many psychologists and applied linguists.





نظرات کاربران