دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: E. Kay M. Tisdall, John M. Davis, Alan Prout, Malcolm Hill سری: ISBN (شابک) : 186134662X, 1847421709 ناشر: Policy Pr سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 273 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Children, Young People And Social Inclusion: Participation for What? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کودکان، جوانان و شمول اجتماعی: مشارکت برای چه؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شمول اجتماعی و مشارکت در بریتانیا و اروپا به یک سیاست خط مشی تبدیل شده است. از آنجایی که این مفاهیم به سیاستها و عمل ترجمه میشوند، زمان حیاتی برای بررسی – و چالش – تفسیر، اجرا و تأثیرات آنها است. این کتاب میپرسد سیاستهای شمول اجتماعی تا چه حد و به چه طریقی نیازها و حقوق کودکان و جوانان را برآورده میکنند. نویسندگان برجسته از زمینه ها و رشته های مختلف از جمله سیاست اجتماعی، آموزش، جغرافیا و جامعه شناسی می نویسند. این کتاب با دستور کار پیشرفت مشارکت و شمول اجتماعی، هم برای کودکان و هم با کودکان و جوانان به پایان می رسد.
Social inclusion and participation have become policy mantras in the UK and Europe. As these concepts are being translated into policies and practice, it is a critical time to examine — and challenge — their interpretation, implementation, and impacts. This book asks how far and in what way social inclusion policies are meeting the needs and rights of children and young people. Leading authors write from a variety of backgrounds and disciplines including social policy, education, geography, and sociology. The book concludes with an agenda for progressing participation and social inclusion, both for and with children and young people.