ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Eating Behavior and Obesity: Behavioral Economics Strategies for Health Professionals

دانلود کتاب رفتار خوردن و چاقی: استراتژی های اقتصاد رفتاری برای متخصصان سلامت

Eating Behavior and Obesity: Behavioral Economics Strategies for Health Professionals

مشخصات کتاب

Eating Behavior and Obesity: Behavioral Economics Strategies for Health Professionals

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0826106218, 9780826106223 
ناشر: Springer Publishing Company 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Eating Behavior and Obesity: Behavioral Economics Strategies for Health Professionals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار خوردن و چاقی: استراتژی های اقتصاد رفتاری برای متخصصان سلامت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتار خوردن و چاقی: استراتژی های اقتصاد رفتاری برای متخصصان سلامت



چاقی یکی از مبرم‌ترین مسائل بهداشتی است که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این جلد منحصر به فرد اولین کتابی است که اقتصاد رفتاری - ادغام دانش روانشناختی و اقتصادی - را برای مطالعه رفتار خوردن به کار می برد. این متن نشان می دهد که چگونه می توان از این رشته برای درک اینکه چرا کنترل عادات غذایی برای افراد بسیار دشوار است استفاده کرد و به خوانندگان کمک می کند تا از این دانش برای ایجاد و بهبود برنامه ها و سیاست های تغذیه سلامت عمومی استفاده کنند.

این متن انتخاب‌های غذایی و چاقی را از طریق دریچه‌ای چند رشته‌ای از عوامل بیولوژیکی، روان‌شناختی و اجتماعی بررسی می‌کند و از رشته‌های اقتصاد رفتاری، تغذیه، بهداشت عمومی و ارتقای سلامت اقتباس می‌کند. این کتاب بر اساس این فرض که انسان‌ها برای اشتباهات قضاوت سخت‌گیر هستند و برای تصمیم‌گیری به نفع خود نیاز به «تکان دادن» دارند، این کتاب استدلال می‌کند که افزایش رفاه مصرف‌کننده مستلزم تغییر محیط شخصی فرد است. این قدرت نیروهای غیرمنطقی را توصیف می کند که با قضاوت معقول در مورد انتخاب غذا رقابت می کنند و استراتژی هایی برای بهبود تصمیم گیری ها و عادات بهداشتی ارائه می دهد. این متن بسیار قابل دسترسی است، برای دانشجویان، اساتید، و پزشکان در برنامه‌های بهداشتی مرتبط با تغذیه، و همچنین برای سیاست‌گذاران سلامت عمومی جالب خواهد بود.

ویژگی‌های کلیدی:

< ul>

  • تعیین‌کننده‌های اجتماعی را که بر انتخاب‌های تغذیه تأثیر می‌گذارند، از جمله در دسترس بودن غذا، آموزش تغذیه، درآمد، فرهنگ و سایر عوامل کلیدی ارزیابی می‌کند
    • نشان می‌دهد که چگونه تصمیمات ناقص و مشکلات خودکنترلی می‌توانند بر رفتار خوردن تأثیر بگذارند
    • چارچوب ارزشمند برای بهبود سلامت عمومی از طریق درک و تغییر روش افراد در تصمیم گیری غذایی
    • ارتباط بین نرخ چاقی و اقتصاد انتخاب غذا (فست فود، بازاریابی غذا و عوامل اجتماعی) را توضیح می دهد
    • راهبردها و ابزارهایی را برای کمک ارائه می دهد. مردم عادات تصمیم گیری و سلامتی خود را بهبود می بخشند

  • توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

    Obesity is one of the most pressing health issues affecting our country. This unique volume is the first to apply behavioral economics-the integration of psychological and economic knowledge-to the study of eating behavior. The text demonstrates how this discipline can be used to understand why it so difficult for individuals to control their eating habits, and helps readers use this knowledge to create and improve public health nutrition programs and policies.

    The text examines dietary choices and obesity through a multidisciplinary lens of biological, psychological, and social factors, and draws from the disciplines of behavioral economics, nutrition, public health, and health promotion. Based on the premise that humans are hardwired to make judgment errors and need a ''nudge'' to make decisions in their best interests, the book argues that increasing consumer well-being requires changing an individual's personal environment. It describes the power of irrational forces that compete with sensible judgment in regard to food choices, and provides strategies for improving decisions and health habits. Highly accessible, the text will be of interest to students, professors, and practitioners in nutrition-related health programs, as well as to public health policy makers.

    Key Features:
    • Assesses the social determinants that affect nutrition choices, including food availability, nutrition education, income, culture, and other key factors
    • Demonstrates how flawed decisions and self-control difficulties can affect eating behavior
    • Provides a valuable framework for improving public health through understanding and changing the way individuals make food decisions
    • Explains the link between obesity rates and economics of food choice (fast food, food marketing, and social factors)
    • Provides strategies and tools to help people improve their decision-making and health habits




    نظرات کاربران