دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dr. Shahram Heshmat PhD
سری:
ISBN (شابک) : 0826106218, 9780826106223
ناشر: Springer Publishing Company
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 257
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Eating Behavior and Obesity: Behavioral Economics Strategies for Health Professionals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رفتار خوردن و چاقی: استراتژی های اقتصاد رفتاری برای متخصصان سلامت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چاقی یکی از مبرمترین مسائل بهداشتی است که کشور ما را تحت تأثیر قرار میدهد. این جلد منحصر به فرد اولین کتابی است که اقتصاد رفتاری - ادغام دانش روانشناختی و اقتصادی - را برای مطالعه رفتار خوردن به کار می برد. این متن نشان می دهد که چگونه می توان از این رشته برای درک اینکه چرا کنترل عادات غذایی برای افراد بسیار دشوار است استفاده کرد و به خوانندگان کمک می کند تا از این دانش برای ایجاد و بهبود برنامه ها و سیاست های تغذیه سلامت عمومی استفاده کنند.
این متن انتخابهای غذایی و چاقی را از طریق دریچهای چند رشتهای از عوامل بیولوژیکی، روانشناختی و اجتماعی بررسی میکند و از رشتههای اقتصاد رفتاری، تغذیه، بهداشت عمومی و ارتقای سلامت اقتباس میکند. این کتاب بر اساس این فرض که انسانها برای اشتباهات قضاوت سختگیر هستند و برای تصمیمگیری به نفع خود نیاز به «تکان دادن» دارند، این کتاب استدلال میکند که افزایش رفاه مصرفکننده مستلزم تغییر محیط شخصی فرد است. این قدرت نیروهای غیرمنطقی را توصیف می کند که با قضاوت معقول در مورد انتخاب غذا رقابت می کنند و استراتژی هایی برای بهبود تصمیم گیری ها و عادات بهداشتی ارائه می دهد. این متن بسیار قابل دسترسی است، برای دانشجویان، اساتید، و پزشکان در برنامههای بهداشتی مرتبط با تغذیه، و همچنین برای سیاستگذاران سلامت عمومی جالب خواهد بود.
ویژگیهای کلیدی:< ul>
Obesity is one of the most pressing health issues affecting our country. This unique volume is the first to apply behavioral economics-the integration of psychological and economic knowledge-to the study of eating behavior. The text demonstrates how this discipline can be used to understand why it so difficult for individuals to control their eating habits, and helps readers use this knowledge to create and improve public health nutrition programs and policies.
The text examines dietary choices and obesity through a multidisciplinary lens of biological, psychological, and social factors, and draws from the disciplines of behavioral economics, nutrition, public health, and health promotion. Based on the premise that humans are hardwired to make judgment errors and need a ''nudge'' to make decisions in their best interests, the book argues that increasing consumer well-being requires changing an individual's personal environment. It describes the power of irrational forces that compete with sensible judgment in regard to food choices, and provides strategies for improving decisions and health habits. Highly accessible, the text will be of interest to students, professors, and practitioners in nutrition-related health programs, as well as to public health policy makers.
Key Features: