ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brands That Rock: What Business Leaders Can Learn from the World of Rock and Roll

دانلود کتاب Brands That Rock: چه رهبران تجاری می توانند از جهان راک و رول بیاموزند

Brands That Rock: What Business Leaders Can Learn from the World of Rock and Roll

مشخصات کتاب

Brands That Rock: What Business Leaders Can Learn from the World of Rock and Roll

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0471455172, 9780471455172 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 258 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Brands That Rock: What Business Leaders Can Learn from the World of Rock and Roll به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Brands That Rock: چه رهبران تجاری می توانند از جهان راک و رول بیاموزند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Brands That Rock: چه رهبران تجاری می توانند از جهان راک و رول بیاموزند

توانایی منحصر به فرد راک اند رول برای الهام بخشیدن به حمایت متعصبانه از مشتریان خود غیرقابل انکار است. وفاداری بر روی رولینگ استونز، التون جان، آئروسمیت و دیگرانی که آن را خلق کرده اند، بی بدیل است. و درس هایی برای آمریکای شرکتی، بی پایان. در گذشته، رهبران کسب‌وکار به موفقیت‌های شرکت‌های دیگر نگاه می‌کردند تا استراتژی‌های خود را برای افزایش سهم بازار و جلب توجه، هزینه‌کردن و وفاداری بیشتر مصرف‌کننده هدایت کنند. با این حال، در بازار پررقابت امروزی، مدیران به دنبال راه‌هایی برای تکان دادن، سر و صدا کردن، و تغییر ذهنیت بازاریابی و برندسازی سنتی شرکت‌های آمریکایی هستند. در Brands That Rock، راجر بلکول و تینا استفان، نویسندگان مشترک کتاب پرفروش قانون مشتریان! و از ذهن به بازار، خوانندگان را پشت سر موسیقی ببرید تا کشف کنند که چگونه کسب و کارها می توانند مارک هایی ایجاد کنند که توسط فرهنگ پذیرفته شده و موقعیت بلندمدتی در بازار به دست آورند. Brands That Rock نگاهی منحصربه‌فرد و پشت سر موسیقی به این دارد که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند آگاهی از برند، وفاداری مشتری و سود را با اجرای برخی از همان استراتژی‌هایی که گروه‌های افسانه‌ای برای تبدیل مشتریان به طرفداران و ایجاد ارتباطات عمیق و عاطفی با آنها استفاده کرده‌اند، افزایش دهند. آنها Aerosmith و Madonna بینشی را در مورد چگونگی تکامل یک نام تجاری ارائه می‌دهند تا در بازار مرتبط بماند بدون اینکه طرفداران فعلی را از خود دور کند، در حالی که رولینگ استونز و KISS ثابت می‌کنند که اجرای موفقیت‌آمیز در تمام سطوح تجربه برند کلیدی برای جلب وفاداری طولانی‌مدت است. استفان و بلک‌ول همچنین بررسی می‌کنند که چگونه کسب‌وکارها، از ویکتوریا سیکرت و وال مارت گرفته تا کادیلاک و کرافت، «استراتژی‌های راک اند رول» را اجرا کرده‌اند تا توسط فرهنگ و طرفداران ایمن به خودی خود پذیرفته شوند. مملو از حکایات سرگرم کننده و مصاحبه های خودی های صنعت، Brands That Rock با مدیرانی که با راک کلاسیک بزرگ شده اند ارتباط برقرار می کند و به آنها نشان می دهد که چگونه برندهای نمادین می سازند و دهه به دهه طرفداران را خوشحال می کنند. راجر دی بلک ول (Columbus, OH) رئیس جمهور Roger Blackwell Associates، یک شرکت مشاوره که با شرکت های Fortune 500 در زمینه گرایش های مصرف کننده، استراتژی، تجارت الکترونیک و تجارت جهانی کار می کند. او که یک سخنران بسیار مورد توجه است، همچنین استاد بازاریابی در کالج تجارت فیشر در دانشگاه ایالتی اوهایو است. تینا استفان (کلمبوس، OH و نیویورک، نیویورک) معاون راجر بلکول آسوشیتس است. آنها با هم در هشت کتاب از جمله قوانین مشتریان همکاری کرده اند! و از ذهن تا بازار و مقالات و پروژه های تحقیقاتی متعدد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The unique ability of rock and roll to inspire fanatical support from its customers is undeniable; the loyalty showered upon the Rolling Stones, Elton John, Aerosmith, and others who create it, unmatched; and the lessons for corporate America, endless. In the past, business leaders have looked to the successes of other firms to guide their own strategies for increasing market share and capturing more consumer attention, spending, and loyalty. However, in today’s hyper-competitive marketplace, managers are looking for ways to shake, rattle, and roll corporate America’s traditional marketing and branding mindset. In Brands That Rock, Roger Blackwell and Tina Stephan, co-authors of best-selling Customers Rule! and From Mind To Market, take readers behind the music to uncover how businesses can create brands that become adopted by culture and capture a long-term position in the marketplace. Brands That Rock takes a unique, behind-the-music look at how businesses can increase brand awareness, customer loyalty, and profits by implementing some of the same strategies that legendary bands have used to transform customers into fan and create deep, emotional connections with them. Aerosmith and Madonna offer insight into how to evolve a brand to remain relevant in the marketplace without alienating current fans, while the Rolling Stones and KISS prove that successful execution at all levels of the brand experience are key to capturing long-term loyalty. Stephan and Blackwell also examine how businesses, from Victoria’s Secret and Wal-Mart to Cadillac and Kraft, have implemented ‘rock and roll strategies’ to become adopted by culture and secure fans in their own right.  Filled with fun anecdotes and interviews from industry insiders, Brands That Rock will relate to managers who grew up with classic rock, showing them how build iconic brands, and delight fans decade after decade.Roger D. Blackwell (Columbus, OH) is President of Roger Blackwell Associates, a consulting firm that works with Fortune 500 companies in the areas of consumer trends, strategy, e-commerce, and global business. A highly sought-after speaker, he is also Professor of Marketing at the Fisher College of Business at The Ohio State University. Tina Stephan (Columbus, OH and New York, NY) is Vice President of Roger Blackwell Associates. Together, they have collaborated on eight books, including Customers Rule! and From Mind to Market, and numerous articles and research projects.





نظرات کاربران