ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Powerful Reforms with Shallow Roots: Improving America's Urban Schools

دانلود کتاب اصلاحات قدرتمند با ریشه های کم عمق: بهبود مدارس شهری آمریکا

Powerful Reforms with Shallow Roots: Improving America's Urban Schools

مشخصات کتاب

Powerful Reforms with Shallow Roots: Improving America's Urban Schools

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807742929, 9780807742938 
ناشر: Teachers College Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 191 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 528 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Powerful Reforms with Shallow Roots: Improving America's Urban Schools به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اصلاحات قدرتمند با ریشه های کم عمق: بهبود مدارس شهری آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اصلاحات قدرتمند با ریشه های کم عمق: بهبود مدارس شهری آمریکا

اقدامات اصلاحی اساسی در تعداد فزاینده ای از جوامع شهری در حال اجرا است زیرا صبر مردم در نهایت با مدارس دولتی که دائماً کار نمی کنند به پایان رسیده است. این جلد معتبر و چشم‌گشا به بررسی تغییرات حکمرانی در شش شهر در طول دهه 1990 می‌پردازد، جایی که یا در آن‌ها کنترل شهردار بر مدارس اتفاق افتاده است یا جایی که آموزش‌دهنده‌ای برای رهبری نواحی مدارس منصوب نشده‌اند. این کتاب که شامل مطالعات موردی دقیق و عمیق در فیلادلفیا، بالتیمور، شیکاگو، بوستون، سن دیگو و سیاتل است، دلایلی را که چرا این شهرها تصمیم به تغییر ساختارهای سنتی حاکمیت مدارس خود را انتخاب کردند و آنچه در زمان اجرای اصلاحات رخ داد را بررسی می‌کند. و اینکه آیا معلمان و دانش آموزان به دلیل آنها عملکرد بهتری داشتند یا نه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Drastic reform measures are being implemented in growing numbers of urban communities as the public's patience has finally run out with perpetually nonperforming public schools. This authoritative and eye-opening volume examines governance changes in six cities during the 1990s, where either mayoral control of schools has occurred or where noneducators have been appointed to lead school districts. Featuring up-close, in-depth case studies of Philadelphia, Baltimore, Chicago, Boston, San Diego, and Seattle, this book explores the reasons why these cities chose to alter their traditional school governance structures and analyzes what happened when the reforms were implemented and whether or not teachers and students performed better because of them.





نظرات کاربران