ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Simple Wishes

دانلود کتاب آرزوهای ساده

Simple Wishes

مشخصات کتاب

Simple Wishes

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0446406899, 9780446406895 
ناشر: Grand Central Publishing 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 319 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Simple Wishes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آرزوهای ساده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آرزوهای ساده

رفتن به خانه طولانی ترین سفر از همه است... ادل متین نمی توانست صبر کند تا دوران کودکی و زادگاه خود را پشت سر بگذارد. در میان نورهای روشن و شلوغی و شلوغی نیویورک، او یک زندگی برای خود ساخت - تا اینکه یک اشتباه وحشتناک باعث سقوط آن شد. حالا ادل دوباره در حال دویدن است، این بار به کلبه ای که از مادرش در روستایی پنسیلوانیا به ارث برده است. و او به زودی متوجه می شود که یک شهر کوچک چیزهای بیشتری از آنچه که او هرگز آرزویش را داشته است برای ارائه دارد. جی وستولت که هنرمند و چوب کار است، یکی دو چیز در مورد زندگی در کشور می داند. ادل مجذوب همسایه چشم سبز مرموز و جذابش می شود، مردی که از خانه او مراقبت می کند و به زودی عمیقاً به او اهمیت می دهد. اما حتی زمانی که قلب ادل شروع به نرم شدن نسبت به او می کند، رازهایی از گذشته مادرش او را تهدید می کند که او را به شهر بازگرداند. آیا جی می تواند او را متقاعد کند که با او بماند؟ فقط در صورتی که بتواند یک حقیقت مهم را بیاموزد: اینکه خوشبختی با آرزوهای ساده شروع می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

GOING HOME IS THE LONGEST JOURNEY OF ALL... Adele Matin couldn't wait to put her lonely childhood and hometown behind her. Amid the bright lights and hustle and bustle of New York, she built a life for herself--until one terrible mistake brought it crashing down. Now Adele is running again, this time to a cottage she inherited from her mother in rural Pennsylvania. And she's about to realize that a small town has more to offer than she ever dreamed. An artist and woodworker, Jay Westvelt knows a thing or two about living in the country. Adele is intrigued by her mysterious and sexy green-eyed neighbor, a man who took care of her house and soon cares deeply for her. But even as Adele's heart begins to soften toward him, secrets from her mother's past threaten to send her fleeing back to the city. Can Jay convince her to stay with him? Only if she can learn an important truth: that happiness begins with SIMPLE WISHES.





نظرات کاربران