دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Angus Konstam
سری:
ISBN (شابک) : 184176308X, 9781841763088
ناشر: Osprey Publishing
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 52
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 26 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب British Napoleonic Ship-of-the-Line (New Vanguard) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کشتی ناپلئونی بریتانیایی (پیشتاز جدید) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
انقلاب فرانسه و جنگ های ناپلئونی دوره ای را در بر می گیرد که ناوگان های اروپایی رقیب برای برتری دریایی رقابت می کردند و تاکتیک های دریایی در حال تکامل بود. نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به عنوان قدرت پیشرو در دریاهای جهان پیروز شد و مظهر قدرت دریایی بریتانیا، کشتی از خط بود. این «دیوارهای چوبی» چیزی بیش از باتریهای شناور اسلحهها بودند: آنها دارای خدمه ای بالغ بر 800 نفر بودند و اغلب مجبور بودند برای مدت طولانی در دریا بمانند. این کتاب پوشش مفصلی از کشتی های پیچیده را ارائه می دهد که بزرگترین سازه های ساخته شده توسط انسان در دوران پیش از صنعت بودند.
The French Revolutionary and Napoleonic Wars encompassed a period when rival European fleets vied for naval supremacy, and naval tactics were evolving. The British Royal Navy emerged triumphant as the leading world sea power, and the epitome of Britannic naval strength was the Ship-of-the-Line. These 'wooden walls' were more than merely floating gun batteries: they contained a crew of up to 800 men, and often had to remain at sea for extended periods. This book offers detailed coverage of the complex vessels that were the largest man-made structures produced in the pre-Industrial era.