ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sociology in Our Times

دانلود کتاب جامعه شناسی در زمان ما

Sociology in Our Times

مشخصات کتاب

Sociology in Our Times

ویرایش: 8 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0495813915, 9780495813910 
ناشر: Wadsworth Publishing 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 768 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 38 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Sociology in Our Times به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جامعه شناسی در زمان ما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جامعه شناسی در زمان ما

این کتاب جامع پرفروش، ارتباط جامعه‌شناسی را با گنجاندن مجموعه‌ای به‌موقع از نظریه‌ها، تحقیقات، و مثال‌ها، از جمله حساب‌های اول شخص امضای آن که فصل‌هایی را باز می‌کند، نشان می‌دهد. تجربیات ارائه شده در بازکننده‌های فصل به دقت غنا و پیچیدگی خود جامعه را منعکس می‌کند و در عین حال مضامینی را که در سرتاسر فصل‌ها حمل می‌شود، ایجاد می‌کند. سبک نوشتاری جذاب و جذاب نویسنده، تأکید بر کاربردها، توجه به قانع‌کننده‌ترین نمونه‌های کنونی، و استفاده از عکس-مقاله‌های قابل تخصیص و ویدیوی همراه، خوانندگان را درگیر می‌کند و ارتباط جامعه‌شناسی را برای همه دانشجویان برجسته می‌کند. متن کندال در این زمینه به دلیل اینکه اولین کتاب درسی است که مسائل نژادی، طبقاتی و جنسیتی را با هم ادغام می کند و به دلیل ارائه کامل نظریه جامعه شناختی، از جمله دیدگاه های معاصر مانند فمینیسم و ​​پست مدرنیسم، تحسین شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This best-selling comprehensive book conveys the relevance of sociology by including a timely collection of theories, research, and examples, including its signature first-person accounts that open chapters. Experiences represented in the chapter openers accurately mirror the richness and complexity of society itself while also establishing the themes that are carried throughout the chapters. The author's vivid, inviting writing style, emphasis on applications, eye for the most compelling current examples, and use of assignable photo-essays and companion video engages readers and further highlights sociology relevance to all students. Kendall's text is acclaimed in the field for being the first textbook to integrate race, class, and gender issues, and for its thorough presentation of sociological theory, including contemporary perspectives such as feminism and postmodernism.





نظرات کاربران