ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Crisis Negotiations. Managing Critical Incidents and Hostage Situations in Law Enforcement and Corrections. 4th Edition

دانلود کتاب مذاکرات بحران. مدیریت حوادث بحرانی و اوضاع گروگانگیر در اجرای قانون و اصلاحات. نسخه 4

Crisis Negotiations. Managing Critical Incidents and Hostage Situations in Law Enforcement and Corrections. 4th Edition

مشخصات کتاب

Crisis Negotiations. Managing Critical Incidents and Hostage Situations in Law Enforcement and Corrections. 4th Edition

ویرایش: 4th 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1422463230, 9781422463239 
ناشر: Anderson Publishing 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 573 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Crisis Negotiations. Managing Critical Incidents and Hostage Situations in Law Enforcement and Corrections. 4th Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مذاکرات بحران. مدیریت حوادث بحرانی و اوضاع گروگانگیر در اجرای قانون و اصلاحات. نسخه 4 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مذاکرات بحران. مدیریت حوادث بحرانی و اوضاع گروگانگیر در اجرای قانون و اصلاحات. نسخه 4

مقامات پیشرو در مذاکرات نتیجه سالها تحقیق، کاربرد، آزمایش و آزمایش و تجربه عملی را ارائه می دهند. اصول و برنامه های کاربردی از رشته های متعدد برای ایجاد یک چارچوب مفهومی برای مذاکره کننده گروگان ترکیب شده است. ایده‌ها و مفاهیم توضیح داده می‌شوند تا مذاکره‌کننده تمرین‌کننده بتواند اصول ذکر شده را به کار گیرد. مک‌مینز و مولینز مقامات پیشرو در مذاکرات بحران هستند. اهداف یادگیری، سؤالات بحث، و موقعیت‌های مذاکره در زندگی واقعی در متن گسترش می‌یابد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Leading authorities on negotiations present the result of years of research, application, testing and experimentation, and practical experience. Principles and applications from numerous disciplines are combined to create a conceptual framework for the hostage negotiator. Ideas and concepts are explained so that the practicing negotiator can apply the principles outlined.McMains and Mullins are leading authorities on crisis negotiations.Learning objectives, discussion questions, and real-life negotiation situations expand on the text.



فهرست مطالب

Cover Page......Page 1
Title Page......Page 2
Copyright Page......Page 3
Introduction......Page 12
Table of Contents......Page 4
Learning Objectives......Page 16
Munich—1972: The Defining Incident......Page 17
The Williamsburg Incident—1973: Trying It Out......Page 19
FBI Hostage Negotiations Program—1973: Bringing It To The National Level......Page 20
Barbary Coast......Page 21
Santo Tomas......Page 22
Development of Negotiations in Police Work—The Context......Page 23
1970s......Page 24
Defining the Field......Page 26
Hostage......Page 27
Negotiate......Page 29
A Hostage Incident......Page 31
Downs v. United States: The Legal Foundation—1971......Page 32
Sveriges Kredit Bank, Stockholm: Impact on the Hostages—1973......Page 33
The South Moluccans: Success After the First Loss—1975......Page 34
The Hanafi Muslim Incident: The Role and the Impact of the Media—1977......Page 35
From Hostage Negotiations to Crisis Intervention......Page 37
Crisis: Definition......Page 39
Stages of a Crisis Incident......Page 40
Rochester, New York: Suicide by Cop—1981......Page 41
The Anatomy of a Siege: Post-Traumatic Stress—1981......Page 42
Talladega: Dealing with “Non-Negotiable” Incidents—1991......Page 43
Branch Davidians—Waco: Coordinated Response—1993......Page 45
The Freemen Standoff: Pre-Incident Planning, TPIs, and Coordinated Action—1996......Page 46
2000s......Page 48
Nord-Ost—The Moscow Theater Siege: Costs of a Tactical Response—2002......Page 49
Lewis State Prison (Arizona Department of Corrections): Refining Issues in Corrections—2004......Page 52
Beslan School Siege: The Need to Return to Negotiations and Bargaining—2004......Page 56
A False Dichotomy......Page 60
The Development of the Phoenix, Arizona, Special Assignments Unit......Page 61
Expanding on Crisis—The S.A.F.E. Model: An Integrated Model......Page 63
Best Practices......Page 65
People Management Skills in Policing—CIT......Page 67
Resources: Computers and the Internet......Page 68
Hostage Barricade Database System (HOBAS)......Page 69
Negotiator Central......Page 70
References......Page 71
Discussion Questions......Page 75
Learning Objectives......Page 76
Definition of Team......Page 78
Crisis Management Team......Page 80
The Crisis Response Team......Page 81
Communication within the Crisis Response Team......Page 82
The Negotiating Team......Page 84
Selection of Negotiators......Page 89
Selection Model for Negotiators......Page 91
Team Training Issues......Page 94
External Training......Page 96
Internal Training......Page 97
Crisis Negotiating Equipment......Page 102
Necessary Equipment......Page 103
An Exercise in Team Building: Building a Negotiator Vehicle......Page 108
Situation Boards......Page 110
Optional Equipment......Page 111
Obtaining Equipment......Page 113
Incident Commander......Page 114
The Incident Command System in a Crisis Negotiations Situation......Page 117
The NIMS Incident Command System......Page 119
The Tactical Team......Page 120
Linear Versus Parallel Approach to Crisis Response......Page 121
Selection of Tactical Team Members......Page 122
Tactical Team Structure......Page 123
Intelligence Needs......Page 124
Situation Security......Page 125
Sniper Operations......Page 126
Outside Agency Support......Page 127
Negotiator Skills and Techniques......Page 128
Critical Incident Management......Page 129
Summary......Page 131
References......Page 132
Discussion Questions......Page 136
Learning Objectives......Page 138
Mission......Page 140
Empathy......Page 141
Expectations......Page 147
The S.A.F.E. Model: Developing Crisis/Hostage Negotiation Strategy......Page 148
Stages of Change......Page 155
Ambivalence......Page 157
Managing Resistance......Page 162
Recognition......Page 164
Initial Risk......Page 165
Characteristics of a Negotiable Incident......Page 166
Time, Deadlines, Demands, and Decisionmaking......Page 167
Hostage Incidents versus Non-Hostage Incidents......Page 173
Deliberate Sieges......Page 174
Type of Person......Page 175
Issues......Page 177
Goals......Page 178
Initial Focus......Page 184
Assessment......Page 185
Control......Page 188
Active Listening Skills......Page 189
Reinforce Movement Toward Resolution......Page 190
Symbolic Modeling......Page 191
Goals......Page 193
Transfer......Page 211
References......Page 213
Discussion Questions/Exercises......Page 215
Learning Objectives......Page 218
Risk Assessment and Negotiations......Page 220
Current Knowledge......Page 221
Violent Offenders......Page 225
Domestic Violence......Page 226
The Mentally Ill......Page 227
Imminent Risk......Page 229
Estimating Risk: A Process......Page 235
Risk Assessment......Page 236
Intelligence and Threat Assessment......Page 238
Intelligence: The Process......Page 239
Definition of Intelligence......Page 240
Intelligence Gathering......Page 241
At the Scene: The Chaos Phase......Page 243
Post-Incident Phase......Page 245
Intelligence Sources......Page 246
Interviewing Intelligence Sources......Page 248
Assessing the Credibility of the Source......Page 250
References......Page 251
Discussion Questions......Page 253
Learning Objectives......Page 256
Principles of Effective Communication......Page 258
Components of the Communication Process......Page 260
Barriers to Effective Communication......Page 261
Crisis Communication......Page 262
Basic Patrol Officer Communications......Page 264
Verbal Tactics in Crisis Communications......Page 265
Active Listening......Page 267
Active Listening: Types......Page 270
A Horse-Sense Approach to Active Listening......Page 273
Go to The Balcony......Page 276
Step to Their Side......Page 277
Change the Game......Page 278
Build a “Golden Bridge”......Page 279
Make it Hard to Say No......Page 280
Perceptual Contrast Principle......Page 282
Rule of Reciprocity......Page 283
Consistency......Page 285
Social Proofs......Page 286
Scarcity Principle......Page 288
Behavioral Theories of Persuasion......Page 289
Suggestion Techniques......Page 290
Summary......Page 293
References......Page 294
Discussion Questions......Page 296
Learning Objectives......Page 300
Emotionally Disturbed People and Negotiations......Page 302
Mental Illness Defi ned......Page 303
Defining the Problem versus Diagnosing the Problem......Page 305
A Continuum......Page 308
Domestic Violence and Negotiations......Page 309
General Guidelines for Dealing with Emotionally Disturbed People......Page 311
Guidelines from CIT Training—Mentally Ill......Page 312
Character and Behavior Problems......Page 315
Inadequate/Dependent Persons......Page 316
Managing Dependent Individuals......Page 317
Borderline Personalities......Page 320
Antisocial (Angry/Rebellious) Persons......Page 323
Narcissistic Personality......Page 328
Compulsive/Perfectionistic Personalities......Page 329
Paranoid Personality......Page 332
Depression......Page 334
Managing Paranoia......Page 342
Negotiating with the Mentally Ill......Page 347
Developmental Disorders......Page 351
Alcohol Dependence and Abuse......Page 353
Substance Dependence/Abuse......Page 355
References......Page 356
Discussion Questions......Page 358
Learning Objectives......Page 360
Definition and Characteristics......Page 362
Managing Suicidal Individuals......Page 363
Recognition......Page 364
Engage......Page 365
Assessing/Estimating Suicide Potential......Page 367
Coping with the Suicide of a Team Member......Page 371
Contracting/Intervention......Page 374
Transferring Responsibility......Page 377
Sidebar: Thoughts on Suicide......Page 379
Suicide By Cop: Victim-Precipitated Suicide......Page 383
Suicide Bombers......Page 386
Summary......Page 390
Discussion Questions......Page 391
Learning Objectives......Page 394
Juvenile Issues for Negotiators......Page 396
Characteristics of Juveniles......Page 397
Developmental Issues for Juveniles......Page 399
Negotiations Guidelines for Juveniles......Page 401
Reasons for Gang Membership......Page 404
Considerations when Negotiating with Gang Members......Page 405
Negotiating Guidelines with Gang Members......Page 406
Negotiating with a Juvenile: Lessons from a Case Study......Page 407
Negotiating With the Elderly......Page 409
General Issues Affecting the Elderly......Page 410
CNS Diseases......Page 412
Alzheimer’s......Page 413
Suicide and the Elderly......Page 414
Negotiating with the Elderly......Page 415
Warfighters......Page 422
Battlemind......Page 423
PTSD Issues......Page 426
Traumatic Brain Injury......Page 428
Military Sexual Trauma......Page 431
Guidelines for Negotiating with Warfighters......Page 432
Police Officers......Page 434
Considerations in Officer-Involved Crises......Page 436
Issues Because They Are Officers......Page 437
Negotiating with Police Officers......Page 439
References......Page 441
Discussion Questions......Page 443
Learning Objectives......Page 446
Negotiations Specific to the Prison Situation......Page 450
Situational Dynamics in the Prison Situation......Page 452
The Prison Negotiating Team......Page 457
Lessons Learned from History......Page 460
Negotiator Skills in Everyday Police Work......Page 462
Aggression Among Inmates......Page 464
Veterans in Prison......Page 467
Inmate Cultural Trends......Page 468
Summary......Page 471
References......Page 472
Discussion Questions......Page 474
Learning Objectives......Page 476
Hostages......Page 478
The Stockholm Syndrome......Page 480
Etiology and Description of the Stockholm Syndrome......Page 481
The Stockholm Syndrome Revisited......Page 483
Hostage Dynamics......Page 484
Psychological Effect of Captivity......Page 485
Defense Mechanisms......Page 490
Coping Mechanisms......Page 492
Survivors and Succumbers......Page 496
Post Traumatic Stress and Hostages......Page 497
Emotional Aftereffects......Page 499
Cognitive Aftereffects......Page 500
Physical Aftereffects......Page 501
Medical Aftereffects......Page 502
Sidebar: Hostages......Page 503
Recovery From PTSD and The Role of Negotiators......Page 507
References......Page 509
Discussion Questions......Page 513
Learning Objectives......Page 514
Definitions of Stress......Page 515
Demands......Page 517
Coping and “Feed Forward”......Page 518
Feedback......Page 519
Yerkes-Dodson Law......Page 520
Effects of Stress......Page 521
Stress on the Hostage Taker......Page 523
Stress on the Hostages......Page 525
Stress on the Negotiator......Page 526
Stress Management in Hostage Negotiations......Page 528
Stress Management......Page 530
Post-Incident Debriefing......Page 534
Operational Debriefing of Hostage Incidents......Page 535
Critical Decision Debriefing: A Methodology for Debriefing Crisis Intervention......Page 536
Post-Incident Stress for the Negotiator......Page 538
Debriefing Negotiators......Page 542
Stages of a Trauma......Page 544
Debriefing the Impact......Page 545
Summary......Page 549
References......Page 550
Discussion Questions......Page 552
Name Index......Page 554
Subject Index......Page 560




نظرات کاربران