ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Devil's Sanctuary: An Eyewitness History of Mississippi Hate Crimes

دانلود کتاب پناهگاه شیطان: تاریخچه شاهد عینی جنایات نفرت می سی سی پی

مشخصات کتاب

Devil's Sanctuary: An Eyewitness History of Mississippi Hate Crimes

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1556527632, 9781556527630 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 394 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Devil's Sanctuary: An Eyewitness History of Mississippi Hate Crimes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پناهگاه شیطان: تاریخچه شاهد عینی جنایات نفرت می سی سی پی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پناهگاه شیطان: تاریخچه شاهد عینی جنایات نفرت می سی سی پی

لینچ کردن، ضرب و شتم، آتش‌سوزی، محرومیت از حقوق، حبس کاذب - دوران حقوق مدنی توجه را به این جنایات شنیع که برای آمریکایی‌های آفریقایی تبار در بسیاری از مناطق کشور وضع موجود بود، جلب کرد. و هیچ ایالتی به اندازه می سی سی پی به عنوان پناهگاه قاتلان و عاملان جنایات نفرت بدنام نبود. در سال 1956 قانونگذاران ایالتی کمیسیون حاکمیت ایالتی می سی سی پی را برای حفظ تفکیک و «ارزش های می سی سی پی» با اعلام ایالت خارج از صلاحیت دولت فدرال تأسیس کردند. این کمیسیون تحت نظارت فرماندار و معاون فرماندار، با گروه‌هایی مانند شوراهای شهروندان سفید که در تلاش برای برتری سفیدپوستان دست از سرشان برنمی‌دارند، به نیروهای خود پیوست. در پناهگاه شیطان، الکس ای. آلستون جونیور و جیمز ال. دیکرسون، که هر دو در شهر کوچک می سی سی پی بزرگ شده اند، تاریخ نژادپرستانه شرم آور این ایالت را بازگو می کنند و کشف می کنند که چگونه می سی سی پی توانست از نقش خود به عنوان یک پناهگاه امن خلاص شود. خشن ترین و خشن ترین نژادپرستان، که به آنها اجازه مصونیت از پیگرد قانونی می دهد. فروپاشی مؤسسات، با نگاه همه از قضات و مقامات منتخب گرفته تا روحانیون و رسانه‌ها، نه تنها اعمال وحشتناکی را مجاز می‌دانست، بلکه حتی آن‌ها را تشویق می‌کرد که بسیاری از شهروندان باور نمی‌کردند که در ایالات متحده اتفاق افتاده است - و هنوز هم ممکن است اتفاق بیفتد. . تحلیل جنایات عمده، تبانی نهادی، عدالت تأخیر یافته و هرگز اجرا نشده، و تلاش‌های دولت برای کفاره با روایت‌های نویسندگان از آنچه به عنوان سفیدپوستان دیده، شنیده و تجربه کرده‌اند - در نتیجه «خودی‌ها» - در آمیخته است. آن زمان پر دردسر تا به امروز پناهگاه شیطان بخشی از تاریخ تکان دهنده و بخشی خاطرات تکان دهنده است، روایتی از شاهدان عینی از تروریسم قضایی، رسانه ای و اقتصادی علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران