ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Integrated Marketing Communications

دانلود کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک

Strategic Integrated Marketing Communications

مشخصات کتاب

Strategic Integrated Marketing Communications

ویرایش: first 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750679808, 9780080878294 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 323 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Integrated Marketing Communications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک

این کتاب درسی جدید هیجان انگیز و جامع به تمام جنبه های ارتباطات بازاریابی یکپارچه از دیدگاه استراتژیک می پردازد. ارتباطات بازاریابی یکپارچه در حال برنامه ریزی به روشی سیستماتیک برای تعیین مؤثرترین و سازگارترین پیام برای مخاطبان هدف مناسب است. این کتاب به وضوح نشان می‌دهد که این امر به ندرت در سازمان‌هایی حاصل می‌شود که نیازهای برند می‌تواند در نیازهای مدیریتی برای پیگیری بودجه‌های IMC از بین برود - یعنی سهم پای داخلی مهم‌تر از تأثیر خارجی است. این نشان می‌دهد که IMC فقط استفاده از گزینه‌های ارتباطی متعدد در یک کمپین نیست، بلکه به این بستگی دارد که-* برندهای موثر دارای موقعیت و نگرش مناسب به برند هستند* استفاده از IMC برای اطمینان از اینکه تمام جنبه‌های ارتباطات برند پیام برند را به طور مداوم تقویت می‌کنند. * اینکه IMC تضمین می‌کند که تمام ارتباطات بازاریابی برای برندها از هویت، تصویر و شهرت کلی شرکت نیز پشتیبانی می‌کند * کتابی ضروری برای بازاریاب امروزی که ارتباطات بازاریابی یکپارچه عامل موفقیت حیاتی در ایجاد برندهای قوی و شرکت‌های قوی است. IMC اکنون در قلب استراتژی بازاریابی موفق قرار دارد * تصویر، هویت و شهرت شرکت هرگز مهمتر از این نبوده است و این کتاب عوامل کلیدی در دستیابی و تقویت آن را باز می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This exciting and comprehensive new textbook deals with all aspects of integrated marketing communication from a strategic perspective. Integrated Marketing Communications is planning in a systematic way to determine the most effective and consistent message for appropriate target audiences. The book shows clearly that this is rarely achieved in organisations where the needs of the brand can become lost in managerial needs to pursue IMC budgets- i.e. the share of the internal pie is more important than the external impact. It demonstrates that IMC is not just the utilisation of multiple communications options in a campaign but depends on-* Effective brands having the right positioning and brand attitude* The use of IMC to ensure that that all aspects of the brand communications reinforce the brand message consistently* That IMC is ensures that all marketing communications for brands also support the company's overall identity, image and reputation * An essential book for today's marketer now that integrated marketing communications form a critical success factor in building strong brands and strong companies* Once an emerging discipline IMC now lies at the heart of successful Marketing Strategy* Corporate image, identity and reputation have never been more important and this book unlocks the key factors in achieving and enhancing this



فهرست مطالب

Book
 Cover......Page 1
Title ......Page 4
Contents ......Page 6
Preface ......Page 12
1. Introduction to IMC ......Page 16
Overview of IMC......Page 18
Brands and IMC ......Page 46
Companies and IMC ......Page 68
2. Components of IMC......Page 92
Traditional advertising ......Page 94
Traditional Promotion......Page 116
New media and other IMC options ......Page 140
Direct marketing and channels marketing ......Page 166
3. IMC messages ......Page 184
Message processing ......Page 186
Creative execution......Page 210
4. The IMC plan ......Page 236
Planning considerations......Page 238
The IMC planning process ......Page 258
Finalizing and implementing the IMC plan ......Page 286
Glossary ......Page 312
Index ......Page 320




نظرات کاربران