ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 量子规范理论

دانلود کتاب 量子规范理论

量子规范理论

مشخصات کتاب

量子规范理论

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9787504614650, 7504614653 
ناشر: 中国科学技术出版社 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 525 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب 量子规范理论 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 量子规范理论 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 量子规范理论

\"نظریه گیج کوانتومی\" به طور سیستماتیک دانش پایه نظریه گیج کوانتومی را معرفی می کند، به ویژه با تمرکز بر معرفی گروه های کوانتیزه سازی، عادی سازی مجدد و نرمال سازی مجدد نظریه گیج کوانتومی. علاوه بر مقدمه و مقدمه، کتاب به ده فصل به اضافه سه ضمیمه تقسیم شده است: فصول اول، دوم، سوم و چهارم با مقدمه کوانتیزاسیون انتگرال مسیر شروع می شود و در مورد کمی سازی نظریه گیج کوانتومی و اشتقاق بحث می کند. از میدان F-P. همچنین هویت Slavnov و دانش عملکردهای مولد را معرفی می کند؛ فصل پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم طرح عادی سازی مجدد BPHZ را معرفی می کند، در مورد عادی سازی ابعاد نمودارهای دایره ای و نمودارهای چند چرخه بحث می کند، و برای تئوری های مختلف گیج کوانتومی (از جمله زمانی که آنها نقض می شوند) و اثبات تک نرمی بودن، مدارکی مبنی بر عادی سازی مجدد ارائه دهید. فصل 10 مقدمه ای بر گروه های عادی سازی مجدد است. سه ضمیمه ارتباط نزدیکی با موارد فوق دارند. پیوست 1 مقدمه ای کوتاه بر نظریه میدان سنج کلاسیک است که دانش اولیه لازم را برای خوانندگان فراهم می کند. پیوست دوم بخشی جدایی ناپذیر از براهین فصل هشتم است. پیوست III نحوه استفاده از گروه‌های نرمال‌سازی مجدد را در مسائل پراکندگی غیرالاستیک عمیق مورد بحث قرار می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《量子规范理论》系统地介绍了量子规范理论的基本知识,特别着重于量子规范理论的量子化、重正化和重正化群的介绍。除序言和引子外,全书共分十章,另加三个附录:第一、二、三、四章从介绍路径积分量子化入手,讨论了量子规范理论的量子化问题和F-P场的引出,还介绍了Slavnov恒等式以及生成泛函的知识;第五、六、七、八、九章,介绍了BPHZ重正化方案,讨论了一圈图和多圈图的维数正常化,给出了各种量子规范理论(包括有破缺时)的可重正化性的证明,以及么正性的证明。第十章则是重正化群的介绍。三个附录与上述内容密切相关。附录一是经典规范场理论简述,为读者提供了必要的预备知识。附录二是第八章的证明中不可缺少的部分。附录三则讨论了在深度非弹性散射问题中怎样利用重正化群。





نظرات کاربران