دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Albert Moran. Justin Malbon
سری:
ISBN (شابک) : 1841501328, 1841509310
ناشر: Intellect Ltd
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 189
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding the Global TV Format به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درک فرمت تلویزیون جهانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
سال های اخیر شاهد رشد شگفت انگیزی در انطباق فرمت های برنامه در سیستم های تلویزیونی در سراسر جهان بوده ایم. تحت شرایط بازار جدید خوشه چند کاناله که توسط فناوریهای جدید و افزایش خصوصیسازی خدمات به وجود آمده است، انطباق قالبهای تلویزیونی موفق و محبوب از یک مکان به مکان دیگر به طور فزایندهای در حال وقوع است. از این رو، بازسازی نسخه های مختلف ملی Big Brother و Pop Idol تنها بخشی از آنچه در حال انجام است است. در واقع، از نسخههای چینی Coronation Street و Sex and the City، بازسازیهای هندی و اندونزیایی Who Wants To Be A Millionaire؟، شبیهسازی برنامههای نیروی زمینی و دیگر نمایشهای بازسازی و نوسازی در سراسر اروپا و بریتانیا، حال حاضر است. عصر فرمت تلویزیون جهانی. اما فرمت دقیقا چیست؟ بالاخره برنامه ها از همان ابتدای پخش کپی و تقلید شده اند. در این کتاب، آلبرت موران و جاستین مالبون، اولین کتاب به زبان انگلیسی که به طور سیستماتیک به موضوع می پردازد، راهنمای ارزشمندی برای ابعاد نهادی، فرهنگی و حقوقی قالب ارائه می کنند. در حال حاضر به طور گسترده به آن اشاره می شود، اگرچه اغلب به همان اندازه اشتباه درک می شود، اما قالب تلویزیون کالایی از دانش تولید، مالی، توزیع، پخش و بازاریابی است که پیکربندی مجدد بین المللی برنامه سازی را تسهیل می کند. بنابراین درک قالب تلویزیون جهانی به مراحل و مسائل مختلف می پردازد. تجارت. مراحل ایجاد، توسعه و توزیع فرمتها را دنبال میکند. شرکتهای بزرگ مانند بازارها و جشنوارههای بینالمللی که در آن تجارت رخ میدهد، مشخص میشوند. با این حال، دزدی دریایی زیادی نیز وجود دارد، به طوری که کتاب به کنترل و تنظیم بازسازی قالب می پردازد. حمایت قانونی اغلب اولین و آخرین راه حل طرفین است و نویسندگان مرتبط بودن قوانین مربوط به موضوعاتی مانند حق چاپ و قرارداد را بررسی می کنند.
Recent years have seen an astonishing growth in the adaptation of program formats in television systems across the world. Under the new market conditions of the multi-channel cluster brought about by new technologies and increased privatization of service, the adaptation of successful and popular TV formats from one place to another is occurring on an increasingly regular basis. Hence, the remaking of different national versions of Big Brother and Pop Idol are only part of what is going on. In fact, from Chinese versions of Coronation Street and Sex and the City, Indian and Indonesian remakes of Who Wants To Be A Millionaire?, program clones of Ground Force and other make-over and renovation shows across Europe and the UK, the present is the era of the global TV format.But what exactly is a format? After all, programs have been copied and imitated since the beginnings of broadcasting. In this, the first book in the English language to systematically deal with the subject, Albert Moran and Justin Malbon provide a valuable guide to the institutional, cultural and legal dimensions of the format. Now widely referred to although equally often misunderstood, the TV format is a commodity of production, finance, distribution, broadcasting and marketing knowledges, that is facilitating the international reconfiguration of program making.Understanding the Global TV Format thus addresses the different stages and issues of the business. It tracks the steps whereby formats are devised, developed and distributed. Major companies are profiled as are the international markets and festivals at which trade occurs. However, there is also a great deal of piracy taking place so that the book is concerned with the control and regulation of format remaking. Legal protection is often both the first and last recourse of parties and the authors examine the relevance of laws relating to such matters as copyright and contract.