دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: زبانشناسی ویرایش: نویسندگان: Roberto Bein, Juan Bonnin, Mariana di Stefano, Daniela Lauria, Cecilia Pereira, (eds.) سری: Colección Saberes ISBN (شابک) : 9789874923400 ناشر: Universidad de Buenos Aires (UBA) - Facultad de Filosofía y Letras سال نشر: 2018 تعداد صفحات: 355 زبان: Spanish فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 8 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ادای احترام به الویرا آرنو: مطالعات تحلیل گفتمان، سیاست گلوتوپولیتیک و آموزش خواندن و نوشتن. جلد چهارم: خواندن و نوشتن: سواد، سواد، سواد، سواد: سواد، زبان شناسی آموزشی، زبان شناسی آموزشی، زبان شناسی اجتماعی، زبان شناسی اجتماعی، تحلیل گفتمان، تحلیل گفتمان، تغییر اجتماعی، جهان اجتماعی، تغییر اجتماعی، 1. تحلیل گفتمان. 2. خواندن. 3. نوشتن. آی. مارتینز، آنجلیتا دوم. بین، روبرتو، ویرایش.
در صورت تبدیل فایل کتاب Homenaje a Elvira Arnoux : estudios de análisis del discurso, glotopolítica y pedagogía de la lectura y la escritura. Tomo IV: Lectura y escritura به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ادای احترام به الویرا آرنو: مطالعات تحلیل گفتمان، سیاست گلوتوپولیتیک و آموزش خواندن و نوشتن. جلد چهارم: خواندن و نوشتن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مقدمه 11 تنوع نحوی در اسپانیایی چالشی برای نظریه اعداد کلامی؟ 17 آنجلیتا مارتینز نوشته شده و دیده نشده: مهارت های زبان بینایی آموزش و پرورش redaçao ENEM 33 رجینا سلی مندس پریرا و برونا کاستا سیلوا عدم وجود/وجود نحو در بلاغت لاتین 49 نورا موگیکا نگارش آکادمیک در دانشجویان مهندسی پیشرفته در منابع طبیعی و مدرک روانشناسی UNPA: راه های گفتن و استدلال 67 نورا مونوز و مونیکا موشی نوشتن آکادمیک: توسعه نحو در آرگومان ها دانشجویان 83 سیسیلیا النا میوز و داریو دانیل دلیسیا مارتینز مثال، استدلال و درک مطلب. رویکردی از روانشناسی شناختی 101 سوزانا بئاتریز نوتشتاین پیشنهادی برای سواد اولیه 117 سوزانا اورتگا د هوچوار همراهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی: دستگاه ها آموزشی برای نوشتن مشارکتی 133 کنستانس پادیلا خواندن، ژانرها و چند نشانهشناسی: به سمت نقشهنگاری گفتمان نوشتاری از مطالعات پیکره محور 151 جیووانی پارودی ابزارهای استدلالی در پرونده های روزنامه نگاری: خوانش دانش آموزی ارتباطات اجتماعی 171 ماریا سیسیلیا پریرا نویسندگان برای چه کسانی می نویسند؟ تنش بین خواننده مدل و گیرنده یک نشریه 187 ماریانا پودتی زبان های جدید و آموزش های آنها 205 لوئیس آلفونسو رامیرز پنا در مورد دانش ناشناخته: مطالعه برنامه ها از پایان نامه های روانکاوان 221 کارینا ساویو ایجاد میان رشته ای: ارزیابی رفتاری از حافظه عملیاتی، مشارکت های زبانی 237 ماریا لوئیزا سیلوا اشکال فاعل ناقص در اسپانیایی: یک تناوب قابل توجه 255 آدریانا اسپرانزا خواندن تعریف به عنوان یک استراتژی استدلالی در آغاز آموزش عالی 271 النا آ. والنته چرا خواندن را آموزش می دهیم؟ تمرین خواندن و نوشتن در رشته تربیت معلم زبان و ادبیات 287 ایزابلا واسالو رویکردهای مطالعه دستورالعمل های نوشتن 303 آلیس وازکز آثار بی نام. هنر روایی و فانتزی عینی در هوئلاس، توسط ارنست بلوخ 321 مایکل ودا نویسندگان 339
Introducción 11 Variación sintáctica en español. ¿Un reto a la teoría del número verbal? 17 Angelita Martínez A escrita e a avilaçao: capacidades de linguagem na vista pedagógica da redaçao do ENEM 33 Regina Celi Mendes Pereira y Bruna Costa Silva Ausencia / presencia de la sintaxis en la retórica latina 49 Nora Múgica Escritura académica en estudiantes avanzados de Ingeniería en Recursos Naturales y de Licenciatura en Psicopedagogía de la UNPA: modos de decir y razonar 67 Nora Muñoz y Mónica Musci Escritura académica: desarrollo de la sintaxis en argumentaciones de universitarios 83 Cecilia Elena Muse y Darío Daniel Delicia Martínez Ejemplo, argumentación y comprensión lectora. Un abordaje desde la Psicología Cognitiva 101 Susana Beatriz Nothstein Una propuesta de alfabetización inicial 117 Susana Ortega de Hocevar El acompañamiento en las carreras de posgrado: dispositivos didácticos para la escritura colaborativa 133 Constanza Padilla Lectura, géneros y multisemiosis: hacia una cartografía del discurso escrito desde los estudios basados en corpus 151 Giovanni Parodi Los dispositivos argumentativos en los casos periodísticos: lecturas de estudiantes de Comunicación social 171 María Cecilia Pereira ¿Para quién escriben los autores? Tensiones entre el lector modelo y el destinatario de una publicación 187 Mariana Podetti Los nuevos lenguajes y sus pedagogías 205 Luis Alfonso Ramírez Peña Sobre un saber no sabido: un estudio de planes de tesis de psicoanalistas 221 Karina Savio Construyendo interdisciplina: evaluación conductual de la Memoria Operativa, aportes lingüísticos 237 María Luisa Silva Las formas del imperfecto subjuntivo en español: una alternancia significativa 255 Adriana Speranza La lectura de la definición como estrategia argumentativa en el inicio de los estudios superiores 271 Elena A. Valente ¿Por qué enseñamos a leer? La praxis de la lectura –y la escritura– en el campo de la formación de profesores de Lengua y Literatura 287 Isabel Vassallo Enfoques para el estudio de las consignas de escritura 303 Alicia Vázquez Rastros de innominados. Arte narrativo y fantasía objetiva en Huellas, de Ernst Bloch 321 Miguel Vedda Los autores 339
Introducción 11 Variación sintáctica en español. ¿Un reto a la teoría del número verbal? 17 Angelita Martínez A escrita e a avilaçao: capacidades de linguagem na vista pedagógica da redaçao do ENEM 33 Regina Celi Mendes Pereira y Bruna Costa Silva Ausencia / presencia de la sintaxis en la retórica latina 49 Nora Múgica Escritura académica en estudiantes avanzados de Ingeniería en Recursos Naturales y de Licenciatura en Psicopedagogía de la UNPA: modos de decir y razonar 67 Nora Muñoz y Mónica Musci Escritura académica: desarrollo de la sintaxis en argumentaciones de universitarios 83 Cecilia Elena Muse y Darío Daniel Delicia Martínez Ejemplo, argumentación y comprensión lectora. Un abordaje desde la Psicología Cognitiva 101 Susana Beatriz Nothstein Una propuesta de alfabetización inicial 117 Susana Ortega de Hocevar El acompañamiento en las carreras de posgrado: dispositivos didácticos para la escritura colaborativa 133 Constanza Padilla Lectura, géneros y multisemiosis: hacia una cartografía del discurso escrito desde los estudios basados en corpus 151 Giovanni Parodi Los dispositivos argumentativos en los casos periodísticos: lecturas de estudiantes de Comunicación social 171 María Cecilia Pereira ¿Para quién escriben los autores? Tensiones entre el lector modelo y el destinatario de una publicación 187 Mariana Podetti Los nuevos lenguajes y sus pedagogías 205 Luis Alfonso Ramírez Peña Sobre un saber no sabido: un estudio de planes de tesis de psicoanalistas 221 Karina Savio Construyendo interdisciplina: evaluación conductual de la Memoria Operativa, aportes lingüísticos 237 María Luisa Silva Las formas del imperfecto subjuntivo en español: una alternancia significativa 255 Adriana Speranza La lectura de la definición como estrategia argumentativa en el inicio de los estudios superiores 271 Elena A. Valente ¿Por qué enseñamos a leer? La praxis de la lectura –y la escritura– en el campo de la formación de profesores de Lengua y Literatura 287 Isabel Vassallo Enfoques para el estudio de las consignas de escritura 303 Alicia Vázquez Rastros de innominados. Arte narrativo y fantasía objetiva en Huellas, de Ernst Bloch 321 Miguel Vedda Los autores 339