ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Mediatization of Religion: When Faith Rocks

دانلود کتاب میانجی‌سازی دین: زمانی که ایمان تکان می‌خورد

The Mediatization of Religion: When Faith Rocks

مشخصات کتاب

The Mediatization of Religion: When Faith Rocks

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1409436284, 9781409436287 
ناشر: Ashgate 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 143 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب The Mediatization of Religion: When Faith Rocks به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب میانجی‌سازی دین: زمانی که ایمان تکان می‌خورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب میانجی‌سازی دین: زمانی که ایمان تکان می‌خورد

پر کردن شکاف قابل توجهی در ادبیات با ارائه یک چارچوب نظری که به وسیله آن می‌توانیم مسائل رسانه، مذهب و سیاست را درک کنیم، لوئیس مائورو سا مارتینو می‌پرسد چگونه یک فرقه مذهبی می‌تواند هر نوع تأثیری بر مردم در عصر سکولار داشته باشد؟ نویسنده داده‌هایی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد حضور و تأثیر دین در امور عمومی در سراسر جهان به‌شدت با استفاده از ارتباطات رسانه‌ای حمایت شده است، و روشی را که برخی ادیان ارتباطات رسانه‌ای را اتخاذ کرده‌اند و از فرهنگ عامه برای ساختن پیام خود استفاده کرده‌اند، برجسته می‌کند. استفاده از رسانه ها یک دین را قادر می سازد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند، اعضای بیشتری را جذب کند و درآمد بیشتری ایجاد کند، اما همچنین نفوذ دین را بر امور عمومی افزایش می دهد. این کتاب تعدادی از مطالعات موردی و مثال‌های معاصر را برای نشان دادن این نظریه ارائه می‌کند و برای همه دانشجویان و محققان رسانه، سیاست و همه کسانی که علاقه‌مند به نقش دین در جامعه ما هستند، خواندنی ضروری خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Filling a significant gap in the literature by offering a theoretical framework by which we can understand the issues of media, religion and politics Luis Mauro Sa Martino asks how can a religious denomination have any sort of influence on people in a secular age? The author presents data which suggests that the presence and influence of religion in public affairs around the world has been strongly supported by the use of media communication, and highlights the way some religions have adopted media communication and drawn on popular culture to build their message. The use of media enables a religion to reach more people, attract more members and generate more income but also increases religious influence on public matters. The book offers a number of case studies and contemporary examples to illustrate the theory, and will be essential reading for all students and scholars of media, politics and all those interested in the part religion plays in our society.



فهرست مطالب

Cover
Contents
Preface and Acknowledgments
Introduction Addressing the Questions
Part I: Dimensions of Mediated Religion and the Public Space
	1 Mediation and Mediatization of Religion, a North–South Dialogue
2 What Makes Religion  Suitable for Mediatization?
3 Mediated Religion in a Mediatized Society: The Public Visibility of Religion
Part II: Mediated Religion, Religious Practices and Culture
	4 High-Mediated, Low-Mediated, and Some Differences among Denominations
5 The Politics of the Body, Appearance and Aesthetics in Mediated Religion
6 Borrowing Styles from the Media
Conclusions: “Social networking?  Yeah, we do that. Jump in and join us!”
Bibliography
Index




نظرات کاربران