ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Project Management in the Real World

دانلود کتاب مدیریت پروژه در دنیای واقعی

Project Management in the Real World

مشخصات کتاب

Project Management in the Real World

ویرایش: Ill 
نویسندگان:   
سری: British Comp Society 
ISBN (شابک) : 1902505816, 9781902505817 
ناشر: British Informatics Society Ltd 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 227 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Project Management in the Real World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت پروژه در دنیای واقعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت پروژه در دنیای واقعی

نود و هفت درصد پروژه های موفق توسط یک مدیر پروژه با تجربه هدایت می شوند. اما کسب تجربه زمان می برد. تا به حال. مدیریت پروژه در دنیای واقعی راه کوتاهی برای رسیدن به این تجربه است: بیش از 250 سال تجربه مدیران پروژه را خلاصه می کند. ارائه شده در قالبی سریع و آسان برای خواندن، حاوی انبوهی از دانش است که می تواند عملاً در مدت زمان کوتاهی به کار گرفته شود. حکایات و نکات با تئوری و منابع، همراه با مطالعات موردی از ایالات متحده، هلند، فرانسه، استرالیا و همچنین بریتانیا پشتیبانی می شود. مدیران پروژه مملو از نکات و ایده‌های جالب و «چگونگی» هستند، از ایده‌های نوآورانه و محکم بهره‌مند می‌شوند و ترفندهایی را از حرفه‌ای‌ها یاد می‌گیرند تا به آن‌ها در ارائه پروژه‌ها با موفقیت بیشتر کمک کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ninety seven percent of successful projects are led by an experienced project manager. But getting experience takes time. Until now. Project Management in the Real World is a short cut to this experience: it summarizes over 250 years' of experience from professional project managers. Presented in a quick and easy to read format, it contains a wealth of knowledge that can be practically applied in a short period of time. Anecdotes and tips are backed up with theory and references, along with case studies from the US, Holland, France, Australia as well as the UK. Filled with snappy, 'how-to' tips and ideas, project managers will benefit from solid, innovative ideas and learn tricks from professionals to help them deliver projects more successfully.





نظرات کاربران