ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Eros and Magic in the Renaissance

دانلود کتاب اروس و جادو در رنسانس

مشخصات کتاب

Eros and Magic in the Renaissance

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Chicago Original Paperback 
ISBN (شابک) : 0226123162, 9780226123165 
ناشر: University Of Chicago Press 
سال نشر: 1987 
تعداد صفحات: 288 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 116 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Eros and Magic in the Renaissance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اروس و جادو در رنسانس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اروس و جادو در رنسانس

این یک تعصب گسترده در جامعه مدرن و علمی است که «جادو» صرفاً ملغمه ای مضحک از دستور العمل ها و روش هایی است که از تصورات بدوی و نادرست در مورد طبیعت نشات می گیرد. اروس و جادو در رنسانس این دیدگاه را به چالش می‌کشد و توضیح علمی عمیقی از عملکرد جادو ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که جادو به شکلی تغییریافته حتی امروزه نیز وجود دارد.
طبق گفته ایوان کولیانو، جادوی رنسانس از نظر علمی بود. تلاش قابل قبول برای دستکاری افراد و گروه ها بر اساس دانش انگیزه ها، به ویژه انگیزه های وابسته به عشق شهوانی. اصل کلیدی آن این بود که همه (و به نوعی همه چیز) می توانند تحت تأثیر توسل به میل جنسی قرار گیرند. علاوه بر این، شعبده باز برای دستکاری تخیلات سوژه هایش بر دانش عمیق هنر حافظه تکیه می کرد. کولیانو پیشنهاد می کند که از این جهات، جادو پیش درآمد علوم روانشناسی و جامعه شناسی مدرن است و شعبده باز نیای دور روانکاو و عامل تبلیغات و تبلیغات است.
کولیانو در جریان مطالعه خود به تفصیل بررسی می کند. ایده های نویسندگانی مانند جووردانو برونو، مارسیلو فیچینو و پیکو دلا میراندولا و بسیاری از جنبه های فرهنگ رنسانس از جمله بدعت، پزشکی، طالع بینی، کیمیاگری، عشق درباری، تأثیر اساطیر کلاسیک و حتی نقش مد در لباس را روشن می کند. .
همانطور که علم به عصر حاضر اسطوره حاکم می دهد، جادو نیز اسطوره ای حاکم به رنسانس داد. از آنجا که جادو بر استفاده از تصاویر متکی بود و تصاویر در دوران اصلاحات و تاریخ پس از آن سرکوب و ممنوع شدند، جادو با علم دقیق و فناوری مدرن جایگزین شد و در نهایت فراموش شد. بورس تحصیلی قابل توجه کولیانوس به ما کمک می کند تا اهمیت اصلی خود را بازیابی کنیم و مخاطبان گسترده ای را در علوم انسانی و علوم اجتماعی مورد توجه قرار دهیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران