دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Martin Klubeck
سری:
ISBN (شابک) : 1430237260, 9781430237266
ناشر: Apress
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 356
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 15 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Metrics: How to Improve Key Business Results به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب معیارها: چگونه نتایج کلیدی کسب و کار را بهبود بخشیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
معیارها موضوع داغی هستند. رهبری اجرایی، هیئت مدیره، مدیریت و مشتریان همگی خواستار تصمیمات مبتنی بر داده هستند. در نتیجه، از بسیاری از مدیران، متخصصان و عوامل تغییر خواسته میشود که معیارهایی را ایجاد کنند، اما ایده روشنی در مورد چگونگی تولید معیارهای معنادار ندارند. آیا داشتن یک توضیح ساده درباره نحوه جمعآوری، تجزیه و تحلیل، گزارش و استفاده از اندازهگیریها برای بهبود سازمانتان عالی نیست؟ معیارها: نحوه بهبود نتایج کلیدی کسب و کار این توضیح و ابزارهایی را که برای مؤثرتر کردن سازمانتان نیاز دارید ارائه میکند. این کتاب نه تنها «چرا» معیارها را توضیح میدهد، بلکه شما را در یک فرآیند گام به گام برای ایجاد یک کارت گزارش راهنمایی میکند که تصویر واضحی از سلامت سازمانی و میزان برآوردن نیازهای مشتری ارائه میدهد. معیارها به شما کمک میکنند تا چیزهای درست را اندازهگیری کنید، به روش درست - بار اول. بدون تلاش بیهوده، بدون تعقیب داده ها. گزارش کارت ابزار ساده ای برای مشاهده سلامت سازمان شما از بیرون به داخل فراهم می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اجزای کلیدی گزارش کارت را اندازه گیری کنید و در نتیجه معیارهای واقعی موفقیت تجاری را بهبود ببخشید، مانند مشتریان تکراری، وفاداری مشتری، و تبلیغات دهان به دهان این کتاب: یک راهنمای گام به گام برای ساختن یک گزارش کارآمدی سازمانی ارائه میکند. فوراً برای بهبود همه جنبههای سازمانی، از جمله فناوری اطلاعات، مفید باشید. چه خواهید آموخت تفاوت بین دادهها، معیارها، اطلاعات و معیارها را درک کنید سؤالات عملکرد ریشه را شناسایی کنید تا اطمینان حاصل کنید که معیارهای مناسب ایجاد میکنید. پیروی از دستورالعملها اجتناب از خطرات بالای جمعآوری، تجزیه و تحلیل، گزارشدهی و استفاده از دادههای پیچیده. فرمولبندی پاسخهای عملی به سؤالات مبتنی بر داده، ابزارهای مناسب برای ایجاد، پیادهسازی و استفاده از معیارها را انتخاب و استفاده کنید. روشهایی که هنوز برای بهبود نتایج سازمانی ابداع شدهاند. به همین ترتیب، این کتاب برای روسای بخش، مدیران میانی، تحلیلگران، متخصصان فناوری اطلاعات و عوامل تغییر مسئول جمعآوری، تجزیه و تحلیل و گزارش معیارها است. در نهایت، این برای کسانی است که باید دادهها را تعقیب کنند و پاسخهای معناداری برای سؤالات «جالب» که مدیران مدنظر دارند بیابند. فهرست مطالب مقدمه: چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی، چرا و چگونه از معیارها استفاده می کنید ایجاد یک زبان مشترک از کجا شروع کنید: برنامه ریزی یک معیار خوب با استفاده از معیارها به عنوان شاخص با استفاده از کلید پاسخ شروع با اثربخشی مثلث بندی: ضروری برای ایجاد معیارهای موثر انتظارات: نحوه مشاهده دادهها به شیوهای معنادار ایجاد و تفسیر محصول نهایی کارت گزارش متریک: کارت گزارش متریک با استفاده از معیارهای پیشرفته ایجاد کاتالوگ خدمات با ایجاد استانداردها و معیارها با احترام به قدرت معیارها اجتناب از تله تحقیقاتی در آغوش گرفتن برنامههای سازمان شما: Uniqueness. ابزارهای متریک برای استفاده و منابع مفید
Metrics are a hot topic. Executive leadership, boards of directors, management, and customers are all asking for data-based decisions. As a result, many managers, professionals, and change agents are asked to develop metrics, but have no clear idea of how to produce meaningful ones. Wouldn’t it be great to have a simple explanation of how to collect, analyze, report, and use measurements to improve your organization? Metrics: How to Improve Key Business Results provides that explanation and the tools you'll need to make your organization more effective. Not only does the book explain the “why” of metrics, but it walks you through a step-by-step process for creating a report card that provides a clear picture of organizational health and how well you satisfy customer needs. Metrics will help you to measure the right things, the right way—the first time. No wasted effort, no chasing data. The report card provides a simple tool for viewing the health of your organization, from the outside in. You will learn how to measure the key components of the report card and thereby improve real measures of business success, like repeat customers, customer loyalty, and word-of-mouth advertising. This book: Provides a step-by-step guide for building an organizational effectiveness report card Takes you from identifying key services and products and using metrics, to determining business strategy Provides examples of how to identify, collect, analyze, and report metrics that will be immediately useful for improving all aspects of the enterprise, including IT What you’ll learn Understand the difference between data, measures, information, and metrics Identify root performance questions to ensure you build the right metrics Develop meaningful and accurate metrics using concrete, easy-to-follow instructions Avoid the high risks that come with collecting, analyzing, reporting, and using complex data Formulate practical answers to data-based questions Select and use the proper tools for creating, implementing, and using metrics Learn one of the most powerful methods yet invented for improving organizational results Who this book is for Metrics: How to Improve Key Business Results was written for senior managers who need to improve key results. Equally, the book is for the department heads, middle managers, analysts, IT professionals, and change agents responsible for collecting, analyzing, and reporting metrics. Finally, it’s for those who have to chase data and find meaningful answers to the “interesting” questions executives ponder. Table of Contents Introduction: Who, What, Where, When, Why, and How You Use Metrics Establishing a Common Language Where to Begin: Planning a Good Metric Using Metrics as Indicators Using the Answer Key Start with Effectiveness Triangulation: Essential to Creating Effective Metrics Expectations: How to View Data in a Meaningful Way Creating and Interpreting the Metrics Report Card Final Product: the Metrics Report Card Employing Advanced Metrics Creating the Service Catalog Establishing Standards and Benchmarks Respecting the Power of Metrics Avoiding the Research Trap Embracing Your Organization’s Uniqueness Appendix: Metrics Tools to Use and Useful Resources