ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Critical Pedagogy for Social Justice (Critical Pedagogy Today)

دانلود کتاب آموزش انتقادی برای عدالت اجتماعی (آموزش انتقادی امروز)

Critical Pedagogy for Social Justice (Critical Pedagogy Today)

مشخصات کتاب

Critical Pedagogy for Social Justice (Critical Pedagogy Today)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Critical Pedagogy Today 
ISBN (شابک) : 9781441102591 
ناشر: Continuum 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 768 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Critical Pedagogy for Social Justice (Critical Pedagogy Today) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش انتقادی برای عدالت اجتماعی (آموزش انتقادی امروز) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش انتقادی برای عدالت اجتماعی (آموزش انتقادی امروز)

ما در زمانی زندگی می کنیم که کسانی که از قدرت بی بند و باری برخوردارند، بر این باورند که حق مسلم تعیین سرنوشت، ماهیت و شکل نهادهای اجتماعی مانند مدارس را دارند. آموزش انتقادی برای عدالت اجتماعی با نشان دادن اینکه چگونه معلمان، دانش‌آموزان، والدین، جوامع و محققان می‌توانند روایت‌هایی را بسازند که کار کردن با آن‌ها و برای کسانی که به طور فزاینده‌ای ساکت می‌شوند، به حاشیه رانده و طرد می‌شوند، این غرور را به چالش می‌کشد. جان اسمیت تصمیم می گیرد تا آموزش انتقادی را از چند نقطه اهرم کلیدی بازبینی کند. هدف اصلی این کتاب این است که نقاب از شیوه تغییر شکل و تحریف قدرت عمل کند و در عین حال نشان دهد که چگونه تعهد به جهانی عادلانه‌تر اجتماعی می‌تواند در زندگی روزمره و روایت‌های مردمی که اشتیاق به امکانات دگرگون‌کننده دارند وجود داشته باشد. کتاب روشن، مختصر و متقاعدکننده او برای کسانی ایده‌آل است که از چرخش کنونی آموزش ناراضی هستند و به دنبال مجموعه‌ای از دیدگاه‌های جایگزین هستند که از تجربیات و شیوه‌های پایه‌ای ناشی می‌شوند که مدارس با بدترین شرایط دست و پنجه نرم می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

We live in a time when those who wield unrestrained power believe they have the inalienable right to determine the destiny, nature and shape of social institutions like schools. Critical Pedagogy for Social Justice challenges this arrogance by showing how teachers, students, parents, communities, and researchers can develop narratives that amount to working with and for those who are increasingly being silenced, marginalized and excluded. John Smyth sets out to revisit critical pedagogy from a number of key leverage points. The overarching aim of this book is to unmask the deforming and distorting way power operates, while at the same time revealing how a commitment to a more socially just world can exist in the everyday lives and narratives of people who have a passion for transformative possibilities. His clear, concise, and persuasive book is ideal for those who are dissatisfied with the current turn in education and who are seeking an alternative set of views that emerge from the grounded experiences and practices ion schools struggling with the most disadvantaged circumstances.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Half-title......Page 2
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Acknowledgements......Page 7
List of Figures......Page 9
CHAPTER 1 Critical Hope That Aims to Counter ‘the Crippling Fatalism of Neoliberalism’......Page 10
CHAPTER 2 Teachers-as-Intellectuals in Neoliberal Times......Page 22
CHAPTER 3 Students-as-Activists in Their Own Learning......Page 64
CHAPTER 4 Critically Engaged‘Community Capacity Building’ That ‘Speaks Back’ to Social Exclusion......Page 114
CHAPTER 5 Continuing the Struggle . . . Pursuing the Light on the Hill through a Conversation with Joe Kincheloe......Page 152
References......Page 157
Author Index......Page 176
Subject Index......Page 179




نظرات کاربران