ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Crisis on campus: a bold plan for reforming our colleges and universities

دانلود کتاب بحران در دانشگاه: یک برنامه جسورانه برای اصلاح کالج ها و دانشگاه های ما

Crisis on campus: a bold plan for reforming our colleges and universities

مشخصات کتاب

Crisis on campus: a bold plan for reforming our colleges and universities

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0307593290, 9780307593290 
ناشر: Alfred A. Knopf 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Crisis on campus: a bold plan for reforming our colleges and universities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بحران در دانشگاه: یک برنامه جسورانه برای اصلاح کالج ها و دانشگاه های ما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بحران در دانشگاه: یک برنامه جسورانه برای اصلاح کالج ها و دانشگاه های ما

نگاهی تحریک‌آمیز به وضعیت آشفته کنونی آموزش عالی آمریکا و بیانیه‌ای مشتاقانه برای آینده آن. در بحران در محوطه دانشگاه، مارک سی تیلور - رئیس گروه دین در دانشگاه کلمبیا و استاد سابق کالج ویلیامز - ایده های ارائه شده در مقاله 2009 نیویورک تایمز که به طور گسترده خوانده شده و بسیار بحث برانگیز است را گسترش داده و اصلاح می کند. پیشنهادات او برای برج عاج هم قابل تامل و هم دقیق است: پایان دوره تصدی. برای تشویق همکاری بیشتر بین رشته های موجود، دپارتمان ها را بازسازی کنید. به جای پژوهشی که به طور فزاینده کمیاب می شود، بر آموزش تأکید کنید. و با استفاده از شبکه‌های آنلاین نوظهور برای اتصال دانش‌آموزان در سراسر جهان، آن آموزش را به حوزه‌های جدید بیاورید. او استدلال می‌کند که به عنوان یک ملت، ما در ایجاد چنین تغییرات ضروری و گسترده‌ای که به خطر می‌افتد، شکست می‌خوریم. تیلور به ما عواقب گسترده دهه‌ها غفلت سازمانی را نشان می‌دهد. ما دانشجویان آینده‌دار فارغ‌التحصیلی را در یک بازار کار کاملاً بی‌امید می‌بینیم که در صورت خوش‌شانس بودن، به موقعیت‌هایی تنزل می‌یابند که از آموزش و استعداد آن‌ها بهره کمی می‌برند. ما دانشجویان اخیر را می بینیم که بار سنگین بدهی دارند، و والدین مضطرب در انتظار شهریه های متورمی که در ده یا بیست سال دیگر خواهیم دید. ما همچنین شاهدیم که دانشجویان در تمام سطوح تحت محدودیت های آموزش عالی سنتی، از ساختار تکالیف گرفته تا محدودیت دوره های تحصیلی، دچار چالش می شوند. اما لازم نیست اینگونه باشد. تیلور با پذیرش دانش‌آموزان امروز و پیش‌بینی دانش‌آموزان فردا، هماهنگ با مشکلات مالی مدارس و هزینه‌های سرسام‌آور آموزش، سیستم جدیدی را تصور می‌کند - سیستمی بداهه‌پردازانه، پاسخگو به فناوری‌های جدید و نوآورانه مانند اعضای جوان آی‌پاد. و نسل فیسبوک در بحران در پردیس، ما یک کاتالیزور نمادین و ضروری برای یک بحث ملی داریم که مدت هاست به تاخیر افتاده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A provocative look at the troubled present state of American higher education and a passionately argued and learned manifesto for its future.In Crisis on Campus, Mark C. Taylor—chair of the Department of Religion at Columbia University and a former professor at Williams College—expands on and refines the ideas presented in his widely read and hugely controversial 2009 New York Times op-ed. His suggestions for the ivory tower are both thought-provoking and rigorous: End tenure. Restructure departments to encourage greater cooperation among existing disciplines. Emphasize teaching rather than increasingly rarefied research. And bring that teaching to new domains, using emergent online networks to connect students worldwide.As a nation, he argues, we fail to make such necessary and sweeping changes at our peril. Taylor shows us the already-rampant consequences of decades of organizational neglect. We see promising graduate students in a distinctly unpromising job market, relegated—if they’re lucky—to positions that take little advantage of their training and talent. We see recent undergraduates with massive burdens of debt, and anxious parents anticipating the inflated tuitions we will see in ten or twenty years. We also see students at all levels chafing under the restrictions of traditional higher education, from the structures of assignments to limits on courses of study. But it doesn’t have to be this way. Accommodating the students of today and anticipating those of tomorrow, attuned to schools’ financial woes and the skyrocketing cost of education, Taylor imagines a new system—one as improvisational, as responsive to new technologies and as innovative as are the young members of the iPod and Facebook generation. In Crisis on Campus, we have an iconoclastic, necessary catalyst for a national debate long overdue.





نظرات کاربران