ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Science of Giving: Experimental Approaches to the Study of Charity

دانلود کتاب علم دادن: رویکردهای تجربی برای مطالعه خیریه

The Science of Giving: Experimental Approaches to the Study of Charity

مشخصات کتاب

The Science of Giving: Experimental Approaches to the Study of Charity

ویرایش: 1st 
نویسندگان: ,   
سری: The Society for Judgment and Decision Making Series 
ISBN (شابک) : 1848728859, 9781848728851 
ناشر: Psychology Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 641 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The Science of Giving: Experimental Approaches to the Study of Charity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب علم دادن: رویکردهای تجربی برای مطالعه خیریه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب علم دادن: رویکردهای تجربی برای مطالعه خیریه

آمریکایی‌ها سالانه بیش از 300 میلیارد دلار به امور خیریه کمک می‌کنند، اما عوامل روانی که بر دادن یا مقدار دادن تأثیر می‌گذارند، هنوز به خوبی درک نشده‌اند. درک ما از اهدای خیریه اساساً مبتنی بر شهود جمع‌آوران کمک مالی یا داده‌های همبستگی است که نمی‌توانند روابط علی را ایجاد کنند. در مقابل، فصل‌های این کتاب با استفاده از روش‌های تجربی که در آن متغیرهای مورد علاقه به‌صورت تجربی دستکاری می‌شوند، به مطالعه خیریه می‌پردازند. در نتیجه، شناسایی عوامل علّی که زمینه ساز انفاق هستند، و طراحی برنامه های مداخله ای مؤثر که می تواند به افزایش احتمال و میزان مشارکت افراد در یک علت کمک کند، ممکن می شود. برای سازمان‌های خیریه، این کتاب به بررسی کارآمدی استراتژی‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی که معمولاً توسط سازمان‌های غیرانتفاعی استفاده می‌شود، می‌پردازد و توصیه‌های مشخصی در مورد چگونگی کارآمدتر و مؤثرتر کردن کمپین‌های سرمایه ارائه می‌کند. علاوه بر این، تعدادی از عوامل جدید که بر اعطای سرمایه تأثیر می‌گذارند، شناسایی و بررسی می‌شوند و دری را به روی راه‌های جدید هیجان‌انگیز در جمع‌آوری سرمایه باز می‌کنند. برای محققان، این کتاب زمینه های نظری جدیدی را در درک ما از چگونگی تصمیم گیری های خیریه می شکند. در حالی که فصل‌ها بر کاربردهای خیریه تمرکز دارند، مکانیسم‌های عاطفی، اجتماعی و شناختی که در اینجا بررسی می‌شوند، همگی پیامدهای کلی تری برای مطالعه روان‌شناسی و اقتصاد رفتاری دارند. این کتاب برخی از جالب‌ترین، شگفت‌انگیزترین و روشن‌کننده‌ترین مطالعات تجربی در مورد رفتار اهدایی را برجسته می‌کند و مسیرهای هیجان‌انگیزی را برای جدا کردن شکاف بین تئوری و عمل باز می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Americans donate over 300 billion dollars a year to charity, but the psychological factors that govern whether to give, and how much to give, are still not well understood. Our understanding of charitable giving is based primarily upon the intuitions of fundraisers or correlational data which cannot establish causal relationships. By contrast, the chapters in this book study charity using experimental methods in which the variables of interest are experimentally manipulated. As a result, it becomes possible to identify the causal factors that underlie giving, and to design effective intervention programs that can help increase the likelihood and amount that people contribute to a cause. For charitable organizations, this book examines the efficacy of fundraising strategies commonly used by nonprofits and makes concrete recommendations about how to make capital campaigns more efficient and effective. Moreover, a number of novel factors that influence giving are identified and explored, opening the door to exciting new avenues in fundraising. For researchers, this book breaks novel theoretical ground in our understanding of how charitable decisions are made. While the chapters focus on applications to charity, the emotional, social, and cognitive mechanisms explored herein all have more general implications for the study of psychology and behavioral economics. This book highlights some of the most intriguing, surprising, and enlightening experimental studies on the topic of donation behavior, opening up exciting pathways to cross-cutting the divide between theory and practice.





نظرات کاربران