ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Erfahrung und Ausdruck: Phänomenologie im Umbruch bei Husserl und Seinen Nachfolgern

دانلود کتاب تجربه و بیان: پدیدارشناسی در حال گذار با هوسرل و پیروانش

Erfahrung und Ausdruck: Phänomenologie im Umbruch bei Husserl und Seinen Nachfolgern

مشخصات کتاب

Erfahrung und Ausdruck: Phänomenologie im Umbruch bei Husserl und Seinen Nachfolgern

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان:   
سری: Phaenomenologica 180 
ISBN (شابک) : 9781402054334, 9781402054341 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 377
[371] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Erfahrung und Ausdruck: Phänomenologie im Umbruch bei Husserl und Seinen Nachfolgern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجربه و بیان: پدیدارشناسی در حال گذار با هوسرل و پیروانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجربه و بیان: پدیدارشناسی در حال گذار با هوسرل و پیروانش



در تحقیقات دقیق، \"تجربه و بیان\" یک تغییر اساسی در پدیدارشناسی را دنبال می کند که قبلاً با هوسرل شروع شده بود ، اما فقط با جانشینان بعدی مانند مرلوپونتی و ریشیر ، لویناس و والدنفلز اهمیت واقعی پیدا کرد. ، ماریون و ریکور دریافت می کند. پدیدارشناسی زمان ما به سختی به مشاهده درونی تجارب یک سوژه من می چسبد. بلکه فرآیندهای معناسازی را به نمایش می‌گذارد که به معنی دادن از طریق آگاهی منجر نمی‌شود، بلکه لحظاتی را آشکار می‌کند که در دسترس سوژه آگاه نیست. این امر لزوماً منجر به بازتعریف رابطه بین تجربه و بیان می‌شود: تجربه‌ای که به‌عنوان محل شکل‌گیری خود به خود معنا درک می‌شود را نمی‌توان به شبکه مفهومی-مقوله‌ای از معانی یافت شده گره زد، بلکه نیاز فوری به یک «بیان خلاق» دارد (Merleau-Ponty). ). بیان تجربه که به این شکل درک می شود، به نوبه خود تجربه هایی را ممکن می سازد که عجیب و غریب هستند، زیرا از همان ابتدا بیانگر هستند. تجربیاتی که فرد از بیان زبانی در گفتار کارآمد، با بیان حسی بیگانه در رفتار پاسخگو، با اشکال روایی در تأمل در داستان زندگی خود و در برخورد با ادبیات دارد، اساساً متعلق به موضوعات مورد بررسی است. پدیدارشناسی که خود را صرفاً توصیف و تشریح تجربه نمی داند، بلکه مدعی است که بیان فکری تجربه محسوب می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Erfahrung und Ausdruck" zeichnet in detaillierten Untersuchungen einen Umbruch innerhalb der Phänomenologie nach, der bereits bei Husserl einsetzt, sein eigentliches Gewicht aber erst bei späteren Nachfolgern wie Merleau-Ponty und Richir, Levinas und Waldenfels, Marion und Ricœur erhält. Die Phänomenologie unserer Zeit hält sich kaum mehr allein an die Innenbetrachtung der Erlebnisse eines Ichsubjekts; sie kehrt vielmehr Sinnbildungsprozesse hervor, die nicht in einer Sinngebung durch das Bewußtsein aufgehen, sondern für das bewußte Subjekt unverfügbare Momente ans Licht bringen. Das führt notwendig zu einer Neubestimmung des Verhältnisses von Erfahrung und Ausdruck: Ein als Ort spontaner Sinnbildung verstandenes Erfahrungsgeschehen läßt sich nicht in ein begrifflich-kategoriales Netz vorgefundener Bedeutungen einbinden, sondern verlangt zwingend nach einem "schöpferischen Ausdruck" (Merleau-Ponty). Der so verstandene Ausdruck der Erfahrung macht wiederum eigentümliche, weil von vornherein ausdrucksbedingte Erfahrungen möglich. Die Erfahrungen, die man mit dem sprachlichen Ausdruck in der fungierenden Rede, mit der fremden Sinnesäußerung im responsiven Verhalten, mit den erzählerischen Formen in der Reflexion auf die eigene Lebensgeschichte und im Umgang mit der Literatur macht, gehören wesenhaft zu den Untersuchungsgegenständen einer Phänomenologie, die sich nicht einfach als eine Beschreibung und Zergliederung der Erlebnisse versteht, sondern Anspruch darauf erhebt, als denkerischer Ausdruck der Erfahrung zu gelten.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Front Matter....Pages 1-1
Erfahrungssinn und Ausdrucksbedeutung....Pages 3-20
Widerstreit in der Erfahrung....Pages 21-46
Dingerfahrung und Horizontbewußtsein....Pages 47-63
Die Erfahrung und das Unendliche....Pages 65-86
Weltbewußtsein und Wirklichkeitserfahrung....Pages 87-106
Erfahrungssinn und intentionales Bewußtsein....Pages 107-137
Erfahrung und Selbstspaltung....Pages 139-165
Die Frage nach den Kategorien der Erfahrung....Pages 167-183
Erfahrungssinn und kategorialer Ausdruck....Pages 185-195
Front Matter....Pages 197-197
Erfahrung und schöpferischer Ausdruck....Pages 199-216
Erfahrung und Ausdruck im Widerstreit....Pages 217-225
Sinnbildung als Ereignis....Pages 227-247
Gesetzesanspruch und wilde Verantwortung....Pages 249-263
Antwortendes Handeln und Ordnungsstiftendes Gesetz....Pages 265-289
Erfahren, Handeln, Erzählen....Pages 291-304
Zeitphänomenologie und Zeitroman....Pages 305-319
Adrian Leverkühns Durchbruch zum Ausdruck....Pages 321-339
Back Matter....Pages 341-377




نظرات کاربران