ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Smoke from This Altar

دانلود کتاب دود از این محراب

Smoke from This Altar

مشخصات کتاب

Smoke from This Altar

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307491084 
ناشر: Bantam 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Smoke from This Altar به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دود از این محراب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دود از این محراب

دود از این محراب، کتابی که در میان خوانندگان لوئیس لمور افسانه ای شده است، اولین کتابی است که L'Amour منتشر شده است. بیش از پنجاه سال پیش، با ستایش منتقدان، فقط در کتابفروشی های اوکلاهاما به فروش می رسید. از آن زمان به بعد، این عنوان به پرتقاضاترین عنوان L'Amour در میان همه تبدیل شده است، با تعداد معدودی از نسخه های در حال گردش از تیراژ چاپ کوچک که ارزش دلار بالایی را از مجموعه داران کمیاب کتاب دارد. اکنون بالاخره در این نسخه زیبای یادگاری بانتام در سطح ملی منتشر می شود. در Smoke From This Altar بود که L'Amour برای اولین بار صدایی عمومی به روحیه سرگردانی که اکنون جشن گرفته شده بود داد. شعرهای این کتاب نیز مانند داستان‌های کوتاه کلاسیک او که میلیون‌ها نسخه فروش داشته و کتاب پرفروش‌ترین خاطراتش آموزش یک مرد سرگردان است، از تجربیات و خاطرات او از سفرهایش در اقیانوس‌ها و قاره‌ها الهام گرفته شده است. این یک داستان سرایی قدیمی L'Amour است - در شعر - در مورد طبیعت، زمین، و مردمی که آن را دوست داشتند و شجاعانه آن را دوست داشتند. Smoke From This Altar با مقدمه ای تازه نوشته شده توسط همسرش کتی شروع می شود که در آن او به جایگاه ویژه ای که این اثر در زندگی L'Amours داشته است، می پردازد. در پایان با بیست شعر از L'Amour که قبلاً جمع آوری نشده بود، توسط خانواده او انتخاب شده بود. Smoke From This Altar نوشته ای پرشور، ماجراجویانه، قهرمانانه و طنزآمیز، نوشته منحصر به فرد L'Amour است که باید بارها و بارها خوانده شود و از آن لذت برد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Smoke From This Altar, a book that has become legendary among Louis L'Amour readers, is the very first book L'Amour ever published. It appeared, to great critical praise, for sale only in Oklahoma bookstores more than fifty years ago. Since then it has become the most sought-after L'Amour title of all, with the few circulating copies from the small print run commanding top dollar from rare book collectors. Now, at last, it is being published nationally in this beautiful keepsake Bantam edition. It was in Smoke From This Altar that L'Amour first gave public voice to his now-celebrated spirit of wanderlust. Like the short stories in his classic, million-copy-selling Yondering, and his best-selling memoir Education of a Wandering Man, the poems in this book are inspired by his experiences and memories of his journeys across oceans and continents. It is vintage L'Amour storytelling--in verse--about nature, the land, and the people who loved and braved it. Smoke From This Altar begins with a newly written introduction by his wife Kathy in which she discusses the special place this work has held in the L'Amours' lives. In concludes with twenty previously uncollected L'Amour poems selected by his family. Impassioned, adventurous, heroic, and humorous, Smoke From This Altar is unique L'Amour writing, to be read and enjoyed again and again.





نظرات کاربران