دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Mark S. Daskin
سری:
ISBN (شابک) : 0470525886, 9780470877876
ناشر: Wiley
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 615
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 40 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Service Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب علم خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
درمان جامع استفاده از مدلسازی کمی برای تصمیمگیری و بهترین شیوهها در صنایع خدماتی که بخش قابل توجهی از اقتصاد جهان را تشکیل میدهد، بخش خدمات حوزهای است که به سرعت در حال تحول است که برای دیکته کردن رضایت و موفقیت عمومی در زمینههای مختلف بر آن تکیه میشود. زندگی روزمره، از بانکداری و ارتباطات گرفته تا آموزش و مراقبت های بهداشتی. علم خدمات به مدیران و دانشجویان صنایع خدماتی مهارتهای کمی لازم برای مدلسازی تصمیمات کلیدی و معیارهای عملکرد مرتبط با خدمات، از جمله مدیریت منابع، توزیع کالاها و خدمات به مشتریان، و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمهای صف ارائه میکند. کتاب با معرفی مختصری از بخش خدمات و سپس مقدمهای بر بهینهسازی و مدلسازی صف آغاز میشود و پیشینه روششناسی مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل سیستمهای خدماتی را ارائه میدهد. فصلهای بعدی موضوعات خاصی را در مدیریت عملیات خدمات ارائه میکنند، از جمله: مدلسازی مکان و مشکلات تخصیص منابع در کوتاهمدت و طولانیمدت مدیریت نیروی کار خدمات اولویتبندی، طراحی مرکز تماس، و زمانبندی مشتری مدلسازی موجودی مسیریابی خودرو بستههای نرمافزاری تخصصی خود نویسنده برای مدلسازی مکان، بهینهسازی شبکه و زمان صف های وابسته در سراسر کتاب مورد استفاده قرار می گیرد و به خوانندگان نشان می دهد که چگونه انواع مشکلات مرتبط با صنایع خدماتی را حل کنند. این برنامهها بهطور رایگان در وبسایت مرتبط با کتاب به همراه ضمیمههای دقیق و صفحات گسترده آنلاین که همراه با بخشهای کتاب «چگونه در اکسل انجام شود» در دسترس هستند، به خوانندگان اجازه میدهد تا با تکنیکهای ارائهشده بهصورت عملی کار کنند. بهطور گسترده در کلاس آزمایش شده است. برای اطمینان از ارائه جامع، Service Science یک کتاب عالی برای دوره های مهندسی صنایع و مدیریت در مورد عملیات خدمات در سطوح فوق لیسانس و فوق لیسانس است. این کتاب همچنین به عنوان مرجعی برای محققان در زمینههای بازرگانی، علوم مدیریت، تحقیقات عملیاتی، مهندسی و اقتصاد عمل میکند. این کتاب توسط مؤسسه مهندسین صنعتی به عنوان کتاب سال ناشران مشترک ۲۰۱۰ انتخاب شد.
A comprehensive treatment on the use of quantitative modeling for decision making and best practices in the service industriesMaking up a significant part of the world economy, the service sector is a rapidly evolving field that is relied on to dictate the public's satisfaction and success in various areas of everyday life, from banking and communications to education and healthcare. Service Science provides managers and students of the service industries with the quantitative skills necessary to model key decisions and performance metrics associated with services, including the management of resources, distribution of goods and services to customers, and the analysis and design of queueing systems.The book begins with a brief introduction to the service sector followed by an introduction to optimization and queueing modeling, providing the methodological background needed to analyze service systems. Subsequent chapters present specific topics within service operations management, including:Location modeling and districtingResource allocation problemsShort- and long-term workforce managementPriority services, call center design, and customer schedulingInventory modelingVehicle routingThe author's own specialized software packages for location modeling, network optimization, and time-dependent queueing are utilized throughout the book, showing readers how to solve a variety of problems associated with service industries. These programs are freely available on the book's related web site along with detailed appendices and online spreadsheets that accompany the book's "How to Do It in Excel" sections, allowing readers to work hands-on with the presented techniques.Extensively class-tested to ensure a comprehensive presentation, Service Science is an excellent book for industrial engineering and management courses on service operations at the upper-undergraduate and graduate levels. The book also serves as a reference for researchers in the fields of business, management science, operations research, engineering, and economics.This book was named the 2010 Joint Publishers Book of the Year by the Institute of Industrial Engineers.