ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beginning Android Tablet Games Programming

دانلود کتاب شروع برنامه نویسی بازی های قرص Android

Beginning Android Tablet Games Programming

مشخصات کتاب

Beginning Android Tablet Games Programming

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781430238522 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2 
تعداد صفحات: 198 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Android Tablet Games Programming به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع برنامه نویسی بازی های قرص Android نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع برنامه نویسی بازی های قرص Android

برنامه نویسان بازی های اندروید اکنون قدرت نوشتن بازی برای تبلت های اندرویدی را دارند. برنامه‌نویسی بازی‌های تبلت ابتدایی اندروید نحوه بهبود بازی‌های اندرویدی خود را با استفاده از رابط رایانه لوحی جدید و صفحه نمایش اضافی توضیح می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مهارت های برنامه نویسی خود را به روز کنید و وارد دنیایی کنید که در آن صفحه نمایش های لمسی، فیزیک بازی ها و هوش مصنوعی به روش های جدید و شگفت انگیزی گرد هم می آیند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Android games programmers now have the power to write games for Android tablets. Beginning Android Tablet Games Programming explains how to enhance your Android games using the new tablet interface and the additional screen estate. You'll learn how to bring your programming skills up to date and into a world where touch screens, games physics, and artificial intelligence come together in new and surprising ways.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents at a Glance......Page 3
Contents......Page 191
About the Author......Page 196
About the Technical Reviewer......Page 197
Acknowledgments......Page 198
The Beginnings of Android......Page 4
Android 3.0 Features......Page 5
What You Need to Know......Page 6
What You Need for a Platform......Page 7
Installing the Java JDK......Page 8
Installing the Eclipse IDE......Page 11
Installing the Android SDK......Page 13
Adding Android Tools and a Virtual Device to Eclipse......Page 18
Putting Your Tools to the Test......Page 21
Creating an Android Project......Page 22
Exploring the Android Project in Eclipse......Page 25
Creating a Virtual Android Device......Page 26
Running the App......Page 27
Making Your First Changes to the App......Page 28
Summary......Page 29
Working with Images......Page 30
Creating a Image Display Surface......Page 31
Rendering an Image......Page 35
Working with Sprites......Page 37
Running a Game......Page 43
Getting a Professional Look......Page 44
Implementing Timing and Complex Motion......Page 45
Detecting Collisions......Page 47
Summary......Page 48
Understanding Tablet Input Options......Page 49
Understanding Tablet Input......Page 50
Responding to Touch......Page 52
Responding to Gestures......Page 55
Using Input Queues......Page 59
Responding to Sensor Data......Page 65
Using Sensor Data......Page 68
Summary......Page 70
Getting Ready for Sounds......Page 71
Finding and Adding Sound Effects......Page 72
Managing Multiple Sound Effects......Page 73
Matching Sound Effects to Events......Page 78
Adding Music......Page 79
Managing Music......Page 80
Summary......Page 88
Planning a One-Player Game: AllTogether......Page 89
Building the One-Player Game......Page 90
Upgrading the Game Sprites......Page 91
Adding a Reward for Winning the Game......Page 94
Tracking the State of Game Sprites......Page 95
Summary......Page 104
Gathering Game Resources......Page 105
Creating a New Project......Page 106
Modifying GameView.java......Page 108
Adding Collision Detection and Event Handling......Page 111
Adding Touch Control of the Paddle......Page 116
Adding Sound......Page 117
Instantiating the Blocks......Page 118
Removing Dead Blocks......Page 120
Summary......Page 121
Understanding Multiplayer Games......Page 123
Multiplayer Games with Peer-to-Peer......Page 124
Choosing a Multiplayer Method......Page 125
Adding Bluetooth Connections......Page 126
Managing Bluetooth Connections......Page 130
Adapting the Game Code for Two Players......Page 137
Summary......Page 138
A One-Player Strategy Game......Page 139
Assembling Harbor Defender......Page 140
Constructing the Pier......Page 141
Adding the Ground and Castle......Page 144
Creating the Boats......Page 145
Adding Cannons......Page 147
Adding Images......Page 148
Debugging Harbor Defender......Page 149
Summary......Page 151
A One-Player Strategy Game......Page 152
Enhancing the Game Sprites......Page 153
Creating the User Controls......Page 154
Putting Everything on the Screen......Page 159
Deploying and Managing the Attack Boats......Page 160
Firing the Cannons......Page 161
Managing Game Outcomes......Page 164
Analyzing the Game......Page 166
Summary......Page 167
Adding an Splash Screen......Page 168
Responding to a Start Game Button Press......Page 171
Packaging the Game......Page 172
Deploying the Game......Page 175
Opening a Google Developer Account......Page 177
Marketing Your Game......Page 178
Summary......Page 179
Testing Android Games on a Real Device......Page 180
B......Page 182
E......Page 183
J......Page 184
O......Page 185
S......Page 186
T......Page 187
X, Y, Z......Page 188




نظرات کاربران