ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Something Like Hope

دانلود کتاب چیزی شبیه امید

Something Like Hope

مشخصات کتاب

Something Like Hope

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0385739397, 9780385739399 
ناشر: Delacorte Books for Young Readers 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 232 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Something Like Hope به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چیزی شبیه امید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چیزی شبیه امید

شاون 17 ساله از کلاس هفتم در بازداشتگاه نوجوانان به سر می برد. آقای دلپوپولو اولین مشاوری است که با او به عنوان یک برابر رفتار می کند و به او کمک می کند تا به رفتارهای خود ویرانگرش، احساس گناهش در مورد اعمال گذشته و ترسش از ترک مرکز در زمانی که 18 ساله می شود، دست یابد. شاون به او می گوید که حقیقتی در مورد مادر معتادش به کراک، فرزندی که داشت (و به سرپرستی سپرد) در پانزده سالگی، و شرم پنهانی که او نسبت به کاری که با برادر کوچکترش انجام داد بعد از اینکه مادرش آنها را رها کرد احساس می کند. در همین حال، سیندا، هم اتاقی ناپایدار شاوون، حرکتی عجولانه انجام می دهد، و تفکر سریع شاوون زندگی او را نجات می دهد - و به او این فرصت را می دهد که اگر خوب رفتار کرد، از مرکز خارج شود. اما ایمان شاوون زمانی مورد آزمایش قرار می گیرد که هم اتاقی جدیدش، مری عقب مانده ذهنی و باردار، به عنوان وسیله ای برای انتقام از شاوون مورد هدف یک نگهبان قرار می گیرد. همانطور که آزادی بیشتر و بیشتر محتمل به نظر می رسد، شاوون شروع به این باور می کند که شاید او، مانند غازغه هایی که اخیراً در دارایی مرکز از تخم بیرون آمده اند، می تواند آینده ای در جای دیگری داشته باشد - و او شروع به احساس چیزی شبیه به امید می کند. اما داستان امیدبخش یافتن خود و حرکت فراتر از گذشته خود. از نسخه شومیز.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

17-year-old Shavonne has been in juvenile detention since the seventh grade. Mr Delpopolo is the first counselor to treat her as an equal, and he helps her get to the bottom of her self-destructive behavior, her guilt about past actions, and her fears about leaving the Center when she turns 18. Shavonne tells him the truth about her crack-addicted mother, the child she had (and gave up to foster care) at fifteen, and the secret shame she feels about what she did to her younger brother after her mother abandoned them. Meanwhile, Shavonne's mentally unstable roommate Cinda makes a rash move, and Shavonne's quick thinking saves her life—and gives her the opportunity to get out of the Center if she behaves well. But Shavonne's faith is tested when her new roommate, mentally retarded and pregnant Mary, is targeted by a guard as a means to get revenge on Shavonne. As freedom begins to look more and more likely, Shavonne begins to believe that maybe she, like the goslings recently hatched on the Center's property, could have a future somewhere else—and she begins to feel something like hope.This is a brutally honest, but hopeful story of finding yourself and moving beyond your past.From the Paperback edition.





نظرات کاربران