ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Agile Marketing

دانلود کتاب بازاریابی چابک

Agile Marketing

مشخصات کتاب

Agile Marketing

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 143023315X, 9781430233152 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 24


در صورت تبدیل فایل کتاب Agile Marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی چابک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی چابک

بدیهی است که روش های بازاریابی قدیم تمام نیازهای سازمان امروزی را برآورده نمی کند. امروزه، فرصت‌های در حال حرکت سریع توسط اینترنت، وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات داده، مزیت بزرگی را نسبت به بازاریاب‌های سنتی به افراد آگاه می‌دهد. هدف این کتاب آموزش نحوه انجام این کار است. نویسنده Michelle Accardi-Petersen در هر دو سمت برنامه ریزی و اجرای این مشکل بوده است. او با استفاده از روش‌هایی که ممکن است برای کسانی که دارای پیشینه نرم‌افزاری هستند آشنا باشد، اما بدون چمدان فنی آشنا باشد، تکنیک‌هایی را ارائه می‌کند که شما را از بازاریابان سنتی جلوتر می‌گذارد و سازمان شما را در عملیات بازاریابی کلی خود به خط مقدم می‌برد. آنچه یاد خواهید گرفت چگونه مهارت های مدیریت پروژه چابک را در فرآیند بازاریابی به کار ببرید تا نتایج برنامه بهتری به دست آورید. ایده هایی در مورد تکنیک هایی که در حال حاضر در بازار کار می کنند. نحوه قالب بندی طرح های بازاریابی یا تطبیق الگوهای ارائه شده برای رفع نیازهای شما. فرآیندی که باید از آن استفاده کنید تا رقبای خود را شکست دهید و دید مورد نیاز خود را برای محصول خود به دست آورید. این کتاب برای چه کسی است. افراد بازاریابی، مدیران و صاحبان مشاغل کوچک این کتاب را مفید خواهند یافت. فهرست مطالب چرا بازاریابی به روش جدیدی نیاز دارد؟ یک مورد عملی برای استفاده از روش‌های چابک، همسو کردن منابع یا رهبری مشارکتی - فروش و سایر «میان‌ها» چگونه برنامه حرکت، شکست، تکرار، موفقیت را دریافت کنیم فصل 6


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Clearly the marketing methods of old will not fulfill all the needs of today's organization. Today, the fast moving opportunities afforded by the internet, websites, social networking and data communication give those in the know a huge advantage over traditional marketers. The goal of this book is to teach you how. Author Michelle Accardi-Petersen has been on both the planning and implementation side of the problem. Utilizing methods that may be familiar to those with a software background but without the technical baggage, she presents the techniques that will put you way ahead of traditional marketers and move your organization to the forefront in their overall marketing operations. What you’ll learn How to apply agile project management skills to the marketing process to get better program results. Ideas on techniques that are currently working in the marketplace. How to template marketing plans or adapt the templates provided to meet your needs. The process you need to utilize to beat your competition and get the visibility you need for your product. Who this book is for This book is for those who would like to create and run successful marketing programs that meet the needs of their business and consumers.  Marketing people, managers and small business owners will find this book useful. Table of Contents Why Does Marketing Need a New Method? A Practical Case for Using Agile Methods Aligning Resources or Collaborative Leadership—Sales and Other "Frenemies" How to Get Moving Plan, Fail, Iterate, Succeed Chapter 6



فهرست مطالب

Cover......Page 237
Contents......Page 3
About the Author......Page 241
About the Technical Reviewer......Page 242
Acknowledgments......Page 243
Introduction......Page 4
Agile: Marketing’s New Method......Page 8
Instituting a Flexible Methodology......Page 37
The Teamwork Resolution......Page 38
Agile Enabling Quality......Page 39
Using Technology to Augment Quality......Page 40
Marketing Planning......Page 46
The Changing Market and New Demands on Marketing......Page 47
Practical Case for Using Agile Methods......Page 52
Collaborative Leadership\r......Page 83
Integrated......Page 108
Moving from Undefined to Defined......Page 109
Moving from Defined to Aligned......Page 110
Moving from Aligned to Integrated......Page 112
Plan, Fail, Iterate, Succeed......Page 119
How to Get Moving in Agile......Page 177
Crowdsourcing or Once Again Formalizing My Practice......Page 194
Social Media Platforms......Page 213
The-Whole-Kit-and-Caboodle Platforms......Page 214
Crowds Worth Considering......Page 216
References......Page 221
A......Page 223
C......Page 224
F......Page 227
L......Page 228
M......Page 229
O......Page 230
P......Page 231
Q......Page 232
S......Page 233
W, X......Page 235
Y, Z......Page 236




نظرات کاربران