دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Two
نویسندگان: Sue Palmer
سری: Writers’ Workshop Series
ISBN (شابک) : 0415579902, 9780203846001
ناشر: Routledge (an imprint of the Taylor & Francis Group)
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 108
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب How to Teach Writing Across the Curriculum: Ages 6-8 (Writers’ Workshop Series), 2nd ed به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نحوه آموزش نوشتن در سراسر برنامه درسی: سنین 6-8 ()، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اکنون در نسخه دوم به روز شده نحوه آموزش نوشتن در سراسر برنامه درسی: سنین 6 تا 8 طیفی از پیشنهادات عملی برای آموزش مهارت های نوشتاری غیرداستانی و پیوند آنها با یادگیری کودکان در کل برنامه درسی ارائه می دهد. با ارائه تعدادی پیشنهاد برای معلمان و تأکید بر رویکردهای خلاقانه برای آموزش نوشتن به کودکان به روشهای متنوع و نوآورانه، موارد زیر را ارائه میکند: تکنیکهایی برای استفاده از گفتار و شنیدن، نمایش و بازی برای آمادهسازی برای نوشتن پیشنهادها برای استفاده از یادگیری میان برنامهای مبنایی برای چارچوبهای برنامهریزی نوشتاری و «اسکلتها» برای ارتقای اطلاعات مهارتهای تفکر در مورد ویژگیهای کلیدی زبان متون غیرداستانی، نمونههایی از راهنمای نوشتن غیرداستانی در مورد فرآیند ایجاد نوشتار از یادداشتبرداری. با نکات و نکات جدید برای معلمان و پیشنهادهایی برای تمرین تأملی، نحوه آموزش نوشتن در سراسر برنامه درسی: سنین 6 تا 8، معلمان را با تمام مهارت ها و مواد مورد نیاز برای ایجاد نویسندگان غیرداستانی مشتاق در کلاس ابتدایی خود مجهز می کند.
Now in an updated second edition How to Teach Writing Across the Curriculum: Ages 6-8 provides a range of practical suggestions for teaching non-fiction writing skills and linking them to children’s learning across the entire curriculum. Providing a number of suggestions for teachers and putting emphasis on creative approaches to teaching children writing in diverse and innovative ways, it provides: techniques for using speaking and listening, drama and games to prepare for writing suggestions for the use of cross-curricular learning as a basis for writing planning frameworks and ‘skeletons’ to promote thinking skills information on key language features of non-fiction texts examples of non-fiction writing guidance on the process of creating writing from note-making. With new hints and tips for teachers and suggestions for reflective practice, How to Teach Writing Across the Curriculum: Ages 6-8 will equip teachers with all the skills and materials needed to create enthusiastic non-fiction writers in their primary classroom.
Cover......Page 1
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Acknowledgements......Page 8
Introduction: teaching writing......Page 10
PART 1 The two horses model for cross-curricular writing......Page 14
1.1 Talk for learning......Page 15
1.2 Talk for writing......Page 22
PART 2 Case studies......Page 30
2.1 Recount writing......Page 31
2.2 Report text......Page 37
2.3 Instruction writing......Page 42
2.4 Explanation writing......Page 48
PART 3 Teaching materials......Page 54
3.1 Recount text......Page 55
3.2 Report text......Page 61
3.3 Instruction text......Page 68
3.4 Explanation text......Page 74
PART 4 Appendices......Page 82
Appendix 1 Nuts and bolts: some suggestions about teaching writing skills......Page 83
Appendix 2 Shared, Guided and Independent Writing......Page 102
Appendix 3 Case study materials......Page 106