ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Courtesan's Arts: Cross-Cultural Perspectives

دانلود کتاب هنرهای کورتزان: دیدگاه های بین فرهنگی

مشخصات کتاب

The Courtesan's Arts: Cross-Cultural Perspectives

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195170296, 9780195170283 
ناشر: Oxford University Press, USA 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 425 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 25 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Courtesan's Arts: Cross-Cultural Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هنرهای کورتزان: دیدگاه های بین فرهنگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هنرهای کورتزان: دیدگاه های بین فرهنگی

درباریان، هتیرها، طوائف‌ها، جی‌ها- این زنان در طول تاریخ و در سرتاسر جهان با حامیان مرد رد و بدل کرده‌اند. در چین سلسله مینگ و اوایل ایتالیا مدرن، مبادله از طریق شعر، گفتار و موسیقی صورت می‌گرفت. در هند قبل از استعمار از طریق جادو، موسیقی، شیمی و هنرهای دیگر. با این حال، مانند خود هنر محبت‌فروشی، آن هنرها اغلب خارج از قوانین و شیوه‌های انتقال امروزی رشد کرده‌اند و عمدتاً بدون هیچ اثری ناپدید شده‌اند. The Courtesan's Arts در حالی که به رابطه مبهم آن با گیشا می پردازد، به این میراث پنهان می پردازد. این کتاب در عین حال میان رشته‌ای، تجربی و نظری، اولین کتابی است که می‌پرسد چگونه هنرها با کنار هم قرار دادن پژوهش‌های حوزه‌های مختلف، در بقا یا نابودی فرهنگ‌های محبت آمیز نقش داشته‌اند. از جمله مواردی که توسط نویسندگانی در زمینه کلاسیک، اتنوموسیکولوژی، مردم‌شناسی و تاریخ‌های مختلف هنر، موسیقی، ادبیات و فرهنگ سیاسی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، می‌توان به سلسله مینگ چین، کره قرن بیستم، ادو و ژاپن مدرن، یونان باستان، ایتالیای اولیه مدرن، و هند اشاره کرد. گذشته و حال. نویسندگان با امتناع از یک الگوی جهانی، با این حال در این تصور مشترکند که اطلسان در شکاف فضا، زمان و تمرین - بین هدایا و پول، دادگاه و شهرها، ظرافت و زرق و برق، جذابیت زنانه و قدرت مردانه، به عنوان جانشین همسر اما نگهبان معلق هستند. از فرهنگ آن‌ها می‌دانند آنچه بیشتر آنها را به هنرهایشان در دنیای خدمات و کالاهای جهانی ما پساصنعتی پیوند می‌دهد، شکنندگی زنانه است، زیرا فرهنگ‌های آنها که زمانی برای تمدن‌هایی که در اوقات فراغت و تفریح ​​پایه‌گذاری شده بودند حیاتی بودند، اکنون تا حد زیادی فراموش شده‌اند و اطلسان را به ملی تبدیل می‌کنند. نمادها یا کنجکاوی های تاریخی، یا تقلیل آنها به فحشا.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران