دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: A. H. Brafman
سری:
ISBN (شابک) : 1855758288, 9781855758285
ناشر: Karnac Books
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 245
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 958 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Fostering Independence: Helping and Caring in Psychodynamic Therapies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تقویت استقلال: کمک و مراقبت در درمان های روان پویا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
روانکاوی فروید و نماینده اصلی آن در بریتانیا، انجمن روانکاوی بریتانیا، در طول دهه های حیات خود، تحولات اجتناب ناپذیری را پشت سر گذاشته اند. در حال حاضر سازمانهای بیشماری داریم که متخصصان را در اشکال بسیار متنوعی از درمانهای روان پویایی آموزش میدهند و تشخیص منابع اصلی تئوریها و عملکردهای آنها میتواند دشوار باشد. این چند برابر شدن آموزش ها منجر به تعداد فزاینده ای از فرضیه های نظری شده است که به عنوان جزمیت پذیرفته شده اند. به عنوان مثال می توان به انتقال و انتقال متقابل، تکانه های منفی، اضطراب جدایی، اهمیت "تنظیم" و اهمیت داده شده به زندگی گذشته و حال بیمار در خارج از اتاق مشاوره اشاره کرد. کاربرد کنونی تعاریف «جدید» مفاهیم قدیمی به مفهومی از درمان منتهی شده است که در آن تحلیلگر/درمانگر/مشاور به عنوان شخصیت اصلی در زندگی بیمار در نظر گرفته میشود و موقعیتی از وابستگی به در دسترس بودن را ایجاد و تقویت میکند. از حرفه ای مقالات این کتاب برخی از این مسائل را مورد توجه قرار داده و بر اهمیت در نظر گرفتن تجزیه و تحلیل/درمان/مشاوره به عنوان ابزاری برای توانمندسازی بیمار برای داشتن یک زندگی مستقل تاکید میکند.
Freud's psychoanalysis and its original representative in the UK, the British Psychoanalytic Society, have gone through unavoidable developments over the decades of their existence. We now have innumerable organizations training professionals in very diverse forms of psychodynamic therapies and it can be difficult to recognize the original sources of their theories and practices. This multiplication of trainings has led to an ever-increasing number of theoretical postulates that have come to be adopted as dogmas. Examples are transference and counter-transference, negative impulses, separation anxiety, the importance of the “setting” and the importance given to the patient's past and present life outside the consulting room. The present application of the “new” definitions of old concepts has led to a concept of therapy where the analyst/therapist/counselor comes to be seen as the central figure in the patient's life and which creates and fosters a situation of dependence on the availability of the professional. The papers in this book consider some of these issues and stress the importance of considering analysis/therapy/counseling as means of enabling the patient to lead an independent life.
CONTENTS......Page 6
ABOUT THE AUTHOR......Page 8
Introduction......Page 10
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTER ONE Dogma vs. doubt......Page 18
CHAPTER ONE Infant observation......Page 22
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTER TWO The role of intuition......Page 48
CHAPTER TWO Winnicott’s therapeutic consultations revisited......Page 52
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTERS THREE AND FOUR Who should ask?......Page 78
CHAPTER THREE Increase or not increase?......Page 80
CHAPTER FOUR Touching and affective closeness......Page 96
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTERS FIVE AND SIX Flexibility......Page 110
CHAPTER FIVE Child analysis: when?......Page 112
CHAPTER SIX Tailor-made therapy for the child: new developments in Winnicottian work with young people......Page 126
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTERS SEVEN AND EIGHT Feet on the ground......Page 138
CHAPTER SEVEN Letter to a young psychotherapy trainee......Page 142
CHAPTER EIGHT Memorizing vs. understanding......Page 156
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTERS NINE AND TEN Helping? Yes, but how?......Page 178
CHAPTER NINE Holding, containing, interpretations: a question of timing?......Page 182
CHAPTER TEN The setting: what makes therapy work?......Page 196
INTRODUCTORY NOTE TO CHAPTER ELEVEN Adolescents......Page 212
CHAPTER ELEVEN Working with adolescents: a pragmatic view......Page 214
INDEX......Page 240