دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [1 ed.]
نویسندگان: Linda Freedman
سری:
ISBN (شابک) : 1107006171, 9781107006171
ناشر: Cambridge University Press
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 221
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Emily Dickinson and the Religious Imagination به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب امیلی دیکنسون و تخیل مذهبی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
دیکینسون کتاب مقدس را به خوبی می دانست. او عمیقاً از الهیات مسیحی آگاه بود و در زمانی می نوشت که دین تطبیقی بسیار محبوب بود. این کتاب اولین کتابی است که تصویرسازی مذهبی دیکنسون را خارج از پویایی ایمان و شک شخصی او در نظر میگیرد. این استدلال میکند که اسطورهها و نمادهای مذهبی، از خدای خورشید تا مقبره باز، برای درک حرکت تشبیهی شعر دیکنسون ضروری هستند - دستیابی به تجربهای مشابه، هرچند نه یکسان، در مبارزات و اشتباهات ابراهیم، یعقوب و موسی، و زندگی، مرگ و رستاخیز مسیح. لیندا فریدمن شاعر را در چارچوب گونهشناسی آمریکایی قرار میدهد، او را در کنار الهیات معاصر و مدرن تفسیر میکند و پیوندهای مهمی با شکسپیر و رمانتیکهای بریتانیا برقرار میکند. دیکنسون بهعنوان متفکری عمیقاً پریشان ظاهر میشود که باید در سنتهای مذهبی و رمانتیک درک شود.
Dickinson knew the Bible well. She was profoundly aware of Christian theology and she was writing at a time when comparative religion was extremely popular. This book is the first to consider Dickinson's religious imagery outside the dynamic of her personal faith and doubt. It argues that religious myths and symbols, from the sun-god to the open tomb, are essential to understanding the similetic movement of Dickinson's poetry - the reach for a comparable, though not identical, experience in the struggles and wrongs of Abraham, Jacob and Moses, and the life, death and resurrection of Christ. Linda Freedman situates the poet within the context of American typology, interprets her alongside contemporary and modern theology and makes important connections to Shakespeare and the British Romantics. Dickinson emerges as a deeply troubled thinker who needs to be understood within both religious and Romantic traditions.