ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Gérer, c'est créer au quotidien

دانلود کتاب مدیریت کردن یعنی خلق کردن به صورت روزانه

Gérer, c'est créer au quotidien

مشخصات کتاب

Gérer, c'est créer au quotidien

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 2760513491 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 132 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Gérer, c'est créer au quotidien به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت کردن یعنی خلق کردن به صورت روزانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت کردن یعنی خلق کردن به صورت روزانه

دوره حول مذاکرات یک قرارداد جمعی اغلب منبع تنش، سوء تفاهم و درگیری است. برای حفظ روابط سالم و هماهنگ بین مدیریت و کارکنان، بازگرداندن فضای اعتماد، خاموش کردن شایعات یا تقویت انرژی خلاق و سازنده تیم‌های کاری، استراتژی‌های ارتباطی مؤثری وجود دارد. نویسندگان هشت قانون را به شما پیشنهاد می‌کنند که بهترین راه‌های انجام کارها و مشکلاتی را که باید اجتناب کنید را توصیف می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

La période entourant la négociation d'une convention collective est souvent source de tensions, de malentendus et de conflits. Pour maintenir des relations saines et harmonieuses entre la direction et les employés, rétablir un climat de confiance, faire taire les rumeurs ou encore rehausser l'énergie créatrice et productive des équipes de travail, il existe des stratégies efficaces de communication. Les auteurs vous proposent huit règles décrivant les meilleures façons de faire et les pièges à éviter.





نظرات کاربران